Monitoring Analyst (Platforms Support)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Ce ar trebui sa ai?
- Gandire analitica si atentie la detalii, capacitate de prioritizare activitati;
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Cunostinte minime ︁︈︂︂︂︂︀︃hardware & software (PC, IP, server);
- Cunostinte MS Office (Excel, Word);
- Limba Engleza: Minim B2.
Ce ar trebui sa faci?
- Este responsabil de supravegherea performanței si fiabilitatii infrastructurii IT și aplicatiilor interne;
- Asigura monitorizarea alertelor sistemului, identifica potentiale probleme si scaderi ale performantei sistemului;
- Verifica erorile de logare si emitere pentru clientii mari si foarte mari;
- Comunica in timp real echipelor de Oncall Software & Infrastructure problemele identificate sau diminuarea calitatii serviciilor Sameday;
- Preia tickete și raspunde la solicitarile si incidentele de complexitate redusa semnalate pe e-mail sau prin platforma de ticketing;
- Se adapteaza permanent la mediul de lucru dinamic si ofera suport in cadrul echipei;
- Participa activ la proiectele in desfasurare si se implica in initiativele departamentului;
- Contribuie la crearea si imbunatatirea proceselor si procedurilor echipei (interne si destinate clientilor);
- Nu este necesara experiența anterioară, fiind oferit un training complet la locul de muncă;
Cu ce vine job-ul la pachet?
- Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
- Traininguri de specialitate & acces gratiuit in platforme de learning;
- Abonament pentru servicii medicale;
- Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
- Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune;
Program de lucru: Hybrid 13:00-22:00/22:00-07:00 (include ture de weekend).
Descrierea companiei
Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.
Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.