Mechanical Site Manager - Timisoara
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate, cu diploma de la Facultatea de Instalatii sau similar
- Experienta in functie / proiecte similare: minim 5 ani;
- Cunostinte foarte bune de operare calculator;
- Cunostinte avansate Office (in mod special Excel) si Autocad sau similar;
- Cunostinte operare in programe de planificare: MS Project sau Primavera;
- Competente de organizare, planificare si management;
- Fluenta in Engleza /German constituie un avantaj;
- Limba Romana la nivel avansat este obligatorie.
Descrierea jobului
- Coordoneaza toata activitatea de executie si proiectare (dupa caz) a lucrarii la care este desemnat;
- Urmareste respectarea si implementarea ︃︁︃︆︂︂︂︀︄Contractului in raport cu Beneficiarul si cu Furnizorii (de servicii sau de materiale/echipamente);
- Urmareste respectarea si implementarea Proiectului, impreuna cu toate cerintele Beneficiarului;
- Participa in calitate de delegat al societatii la discutiile cu toti factorii externi implicati in realizarea constructiilor: clienti, proiectanti, executanti de specialitate, diriginti (inspectori de santier), experti tehnici, furnizori de echipamente, laboratoare de incercari, etc.);
- Urmareste respectarea obligatiilor contractuale (atat cu clientul cat si cu subantrepriza), verifica in permanenta calitatea si cantitatea lucrarilor si realizarea termenelor prevazute in graficele de executie. In caz de abateri analizeaza cauzele, intocmeste rapoarte de conformitati, le prezinta Sefului de santier, planifica si urmareste inchiderea defectelor, intr-un mod organizat, cu inregistrari in formularele societatii;
- Tine evidenta la zi a documentatiilor tehnico-economice in valabilitate –Bun de Executie - si transmite subantreprenorilor si factorilor interni implicati toate informatiile referitoare la intrarea in valabilitate, modificari sau anulari;
- Participa, la semnarea situatiilor de lucrari de catre client sau reprezentantul acestuia;
- Tine la zi evidenta situatiilor de lucrari intocmite, precum si a incasarilor acestora; urmareste evaluarea si decontarea lucrarilor suplimentare;
- Indeplineste atributiile care ii revin prin documentele sistemului de management al calitatii;
- Urmareste respectarea Normelor Generale de Protectia Muncii.
Descrierea companiei
STRABAG
Progresul începe cu noi.
Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.
Construiește-ți viitorul alături de noi!
Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.