Marketing Assistant
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Căutăm un Marketing Assistant entuziast care să se alăture echipei noastre. În acest rol, vei avea oportunitatea de a contribui la dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru un domeniu cu potențial pozitiv imens.
Calități și abilități care îți prind bine pentru acest rol:
- Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Outlook)
- Cunoștințe de bază în Wordpress, Canva, Mailchimp – constituie un avantaj
- Cunoștințe de bază în utilizarea platformelor social media – constituie un avantaj
- Organizare – abilitatea de a gestiona multiple sarcini și de a respecta termene limită
- Atenție la detalii – pentru a gestiona corect și precis sarcinile alocate
- Comunicare – pentru a transmite informații clar și corect
- Pasiune și dorință de perfecționare – experiența anterioară în marketing nu este importantă atât timp cât îți dorești să înveți și să dezvolți noi skill-uri. Te vom susține și îndruma în acest parcurs.
Descrierea jobului
- Îndeplinirea sarcinilor administrative zilnice de suport în departamentul de marketing
- Asistarea Managerului de Marketing ︁︃︅︉︇︃︂︄︈la realizarea și implementarea campaniilor de promovare online și offline
- Asistarea Managerului de Marketing la crearea și administrarea conținutului pentru platformele social media
- Asistarea Managerului de Marketing la realizarea materialelor promoționale
- Participarea la planificarea și organizarea evenimentelor interne și externe
- Salariu net lunar: 3500-4000 lei, în funcție de calificări și competențe
- Tichete de masă
- Birou la sediul central al companiei din Târgu Mureș
- Laptop și telefon de serviciu
- Posibilități de dezvoltare profesională
- Oportunitatea de a lucra alături de o echipă profesionistă și dedicată într-un mediu prietenos
* Program de lucru: Luni-Vineri, 08:00 – 17:00
Dacă ești pregătit să faci primii pași într-o carieră promițătoare în marketing și să contribui activ la succesul nostru, trimite CV-ul tău pe adresa de e-mail hr@valeaizvoarelor.com, iar noi te vom contacta pentru a programa un interviu.
Abia așteptăm să te cunoaștem!
Descrierea companiei
Comunitatea Valea Izvoarelor Senior Living este o rețea de rezidențe moderne pentru seniori care își încântă clienții prin grijă, căldură şi profesionalism. Din anul 2015 dezvoltăm și oferim seniorilor din România cele mai bune soluții de viață.
Scopul nostru este să revoluționăm sistemul îngrijirii vârstnicilor în România. Considerăm datoria noastră să oferim vârstnicilor o viață de calitate și să restabilim încrederea publicului într-un domeniu cu un potențial pozitiv imens, atât pentru vârstnici cât și pentru familiile lor și oamenii care lucrează în domeniu.