-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Manager Proiect Vanzari si Gestiune Stocuri - Annabella SRL

Annabella SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare;
  • Experiența în domeniu – min. 2 ani;
  • Cunoștințe bune de operare PC;
  • Excelente abilităţi de comunicare, organizare;
  • Cunoștințe în domeniul vanzari si stocuri;
  • Capacitate și abilitate în a înțelege stocurile și activitatea de vanzari.

Descrierea jobului

Monitorizarea stocurilor si a fluxului mărfii intre magazine si depozit:
  • Schimb periodic de informații cu magazinele, inclusiv vizite ︃​︁︃︁​︁︃​︁︉︆regulate în magazin;
  • Persoana de specialitate de contactat pentru servicii referitoare la probleme de stocuri, control stocuri, și schema retur;
  • Suport pentru magazin la implementarea directivelor în abordările referitoare la bunele practici;
  • Verificarea și armonizarea măsurilor pentru optimizarea procedurilor din departament.
Analiza indicatori + măsuri
  • Analiza continuă a indicatorilor importanți, de ex. privire de ansamblu asupra mărfurilor de expediat, indicatorii de rotație a stocurilor;
  • Verificarea problemelor și a cauzelor acestora;
  • Verificarea măsurilor pentru optimizarea indicatorilor;
  • Întreținerea și punerea în aplicare a măsurilor în conceptul de valorificare produse alimentare și nealimentare;
  • Punerea regulată în aplicare a întreținerii și măsurilor la promoțiile cu articolele listate;
  • Analiza regulată a grupelor de marfa;
  • Analiza continuă a indicatorilor importanți, de ex. Modificări de preț / valorificarea dublurilor rămase, promoții active la articole;
  • Verificarea problemelor și a cauzelor acestora (cotele de vânzări, varianța cantităților alocate, răspândire etc.).
Coordonare și control
  • Interfața dintre magazin și Departamentul Achiziții, de exemplu pentru următoarele teme:
- Dificultăți livrare sortimente;
- Nevoia de ajustare la cantități minime, factori de gamă, conținut colete și sortări;
- Măsuri în cazul problemelor cu surplusul în stocurile din depozite;
- Mesaje achiziții, blocare la comanda și articole blocate.
  • Coordonarea și controlul informațiilor relevante pentru gestiune marfa de la și spre depozit;
  • Pregătirea, monitorizarea și revizuirea proiectelor din departament;
  • Coordonarea și controlul informațiilor de la și spre depozit;
  • Planul de alocare a articolelor nelistate.

Descrierea companiei

Reteaua de retail Annabella este o afacere 100% antreprenorială, cel mai important jucător din retailul alimentar din regiune. Cu prezență pe piață de aproape 30 de ani, rețeaua Annabella numără peste 115 magazine în 4 județe, Vâlcea, Argeș, Olt si Dambovita cu suprafețe cuprinse între 200m² până la 2000m², dezvoltate pe trei concepte de retail diferite – (Annabella A-Z, Annabella Zilnic si Annabella Standard.
Lanțul de retail Annabella reprezintă punctul de pornire și inspirația din spatele întregului grup Annabella. Din grijă și respect față de consumatori și colegi, ne-am dezvoltat și modernizat constant magazinele, am adaptat și diversificat portofoliul de produse pentru a le oferi clienților Annabella o experiență de cumpărare excelentă.
Publicat 28 Nov. 2024 Reactualizat 28 Nov. 2024 Expiră 28 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.