Manager Proiect Vanzari si Gestiune Stocuri - Annabella SRL
Annabella SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Experiența în domeniu – min. 2 ani;
- Cunoștințe bune de operare PC;
- Excelente abilităţi de comunicare, organizare;
- Cunoștințe în domeniul vanzari si stocuri;
- Capacitate și abilitate în a înțelege stocurile și activitatea de vanzari.
Descrierea jobului
Monitorizarea stocurilor si a fluxului mărfii intre magazine si depozit:
- Nevoia de ajustare la cantități minime, factori de gamă, conținut colete și sortări;
- Măsuri în cazul problemelor cu surplusul în stocurile din depozite;
- Mesaje achiziții, blocare la comanda și articole blocate.
- Schimb periodic de informații cu magazinele, inclusiv vizite ︃︁︃︁︁︃︁︉︆regulate în magazin;
- Persoana de specialitate de contactat pentru servicii referitoare la probleme de stocuri, control stocuri, și schema retur;
- Suport pentru magazin la implementarea directivelor în abordările referitoare la bunele practici;
- Verificarea și armonizarea măsurilor pentru optimizarea procedurilor din departament.
- Analiza continuă a indicatorilor importanți, de ex. privire de ansamblu asupra mărfurilor de expediat, indicatorii de rotație a stocurilor;
- Verificarea problemelor și a cauzelor acestora;
- Verificarea măsurilor pentru optimizarea indicatorilor;
- Întreținerea și punerea în aplicare a măsurilor în conceptul de valorificare produse alimentare și nealimentare;
- Punerea regulată în aplicare a întreținerii și măsurilor la promoțiile cu articolele listate;
- Analiza regulată a grupelor de marfa;
- Analiza continuă a indicatorilor importanți, de ex. Modificări de preț / valorificarea dublurilor rămase, promoții active la articole;
- Verificarea problemelor și a cauzelor acestora (cotele de vânzări, varianța cantităților alocate, răspândire etc.).
- Interfața dintre magazin și Departamentul Achiziții, de exemplu pentru următoarele teme:
- Nevoia de ajustare la cantități minime, factori de gamă, conținut colete și sortări;
- Măsuri în cazul problemelor cu surplusul în stocurile din depozite;
- Mesaje achiziții, blocare la comanda și articole blocate.
- Coordonarea și controlul informațiilor relevante pentru gestiune marfa de la și spre depozit;
- Pregătirea, monitorizarea și revizuirea proiectelor din departament;
- Coordonarea și controlul informațiilor de la și spre depozit;
- Planul de alocare a articolelor nelistate.
Descrierea companiei
Reteaua de retail Annabella este o afacere 100% antreprenorială, cel mai important jucător din retailul alimentar din regiune. Cu prezență pe piață de aproape 30 de ani, rețeaua Annabella numără peste 115 magazine în 4 județe, Vâlcea, Argeș, Olt si Dambovita cu suprafețe cuprinse între 200m² până la 2000m², dezvoltate pe trei concepte de retail diferite – (Annabella A-Z, Annabella Zilnic si Annabella Standard.
Lanțul de retail Annabella reprezintă punctul de pornire și inspirația din spatele întregului grup Annabella. Din grijă și respect față de consumatori și colegi, ne-am dezvoltat și modernizat constant magazinele, am adaptat și diversificat portofoliul de produse pentru a le oferi clienților Annabella o experiență de cumpărare excelentă.
Lanțul de retail Annabella reprezintă punctul de pornire și inspirația din spatele întregului grup Annabella. Din grijă și respect față de consumatori și colegi, ne-am dezvoltat și modernizat constant magazinele, am adaptat și diversificat portofoliul de produse pentru a le oferi clienților Annabella o experiență de cumpărare excelentă.
Publicat
28 Nov. 2024
Reactualizat
28 Nov. 2024
Expiră
28 Dec. 2024
Joburi similare