Lucrator comercial Restaurant IKEA Pallady,program part-time
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Alătură-te echipei noastre FOOD în calitate de Lucrător comercial restaurant, program part time, 4/6 ore, magazinul IKEA Pallady.
Vezi lucrurile puțin diferit? Și noi. Credem că ceea ce apreciezi este mai important decât ceea ce spune CV-ul tău. Oferim poziții care te vor provoca și care te vor ajuta să te dezvolți.
Despre tine:
Sarcina principală a unui angajat al departamentului IKEA Food este aceea de a sprijini procesul de vânzare şi de a convinge vizitatorii să devină clienţi. Va încerca să ofere o experienţă plăcută la cumpărături clienţilor, oferindu-le feluri gustoase de mâncare într-o atmosferă placută care să îi facă pe aceştia să revină la magazin. Se va concentra pe nevoile şi dorinţele clienţilor şi va acţiona pe baza informaţiilor oferite de aceştia.
Pentru rolul de Lucrator comercial, avem nevoie de câteva dintre cunoștințele și abilitățile tale de bază, iar de dezvoltarea ta în viitor, ne ocupam noi:
- Disponibilitatea de a lucra program flexibil, 4/6 ore.
- Excelente abilităţi de comunicare şi orientare către client.
- Experienţă în domeniu.
- Atenţie la detalii pentru a te asigura că standardele de calitate sunt îndeplinite.
- Capacitatea de a manipula individual colete de maximum 25 kg.
- Adaptabilitate, rezistenţa la stres, efort, rutină şi orientare către soluţii.
- Capabilitatea de a acoperi mai multe arii de activitate.
- Disponibilitatea de a lucra în schimburi şi în weekend.
- Flexibil faţă de stilurile de lucru şi deschis la schimbări.
- Capacitatea de a prioritiza şi organiza sarcinile de lucru, pentru a folosi eficient timpul disponibil.
Descrierea jobului
- Să întâmpine clientul şi să îi ofere o experienţă plăcută la ︁︈︁︁︈︁︂︆︄︄cumpărături.
- Să sprijine procesul de vânzare şi să asigurare stocul de produse.
- Să menţină zona în care lucrează curată şi organizată eficient.
- Să se asigure că alimentele sunt porţionate corect pentru a creşte vânzările şi a micşora pierderile.
- Să aducă la cunostinţă problemele care pot apărea pe parcursul desfăsurării activităţilor zilnice.
- Să respecte normele de igienă.
Beneficii:
- Training dedicat
- Salariu motivant
- Voucher de vacanta
- Reducere de angajat pentru produsele IKEA
- Tichete de masa
- Decontare transport
- Sporuri salariale pentru lucru in weekend
- Asigurare de sanatate
- Zile de concediu in plus in functie de vechimea in compania IKEA
- Activitati recreative
- Mediu de lucru incluziv
Descrierea companiei
Istoria IKEA
Primul magazin IKEA a fost înfiinţat în zona pădurilor sudice ale Suediei, transformandu-se în decursul a peste 60 de ani într-o experienţă comercială de mobilă cunoscută în mare parte din lume.
Viziunea IKEA
Viziunea noastră este aceea de a crea o viaţă de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulţi oameni. Cum facem acest lucru? Oferind o gamă largă de produse de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale şi cu un design de calitate, la preţuri atât de scăzute încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite.
Originea suedeza
Designul suedez este o altă piatră de temelie a gamei de produse IKEA, care continuă să fie creată în Suedia. Produsele de mobilier şi decoraţiuni sunt moderne, dar nu de dragul tendinţelor momentului, funcţionale şi în acelaşi timp atrăgătoare, create cu grijă faţă de oameni şi sigure pentru copii. Ele reprezintă stilul de viaţă suedez, proaspăt şi sănătos, datorită culorior şi materialelor atent alese. Aceste idei sunt în strânsă legătură cu faptul că rădăcinile IKEA au pornit din Småland, sudul Suediei, unde oamenii muncesc mult şi trăiesc modest, folosind la maximum resursele limitate de care dispun.
Sustenabilitate - grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător
Pentru noi, sustenabilitatea înseamnă grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător, fie că este vorba de ajutorul dat copiilor săraci sau de crearea energiei regenerabile. Ne ocupăm de aceste probleme împreună cu furnizorii, colegii şi partenerii noştri, iar rezultatele acestei colaborări se văd în produsele şi soluţiile inovative oferite clienţilor şi în modul în care ne desfăşurăm activitatea. Să nu uităm că şi micile acţiuni sunt importante, contribuind astfel la atingerea unor rezultate extraordinare.
În cazul în care aplici pentru acest post, noi, IKEA Romania, cu sediul în, Şos. Bucureşti Ploieşti Nr. 42A, Sector 1, Bucureşti te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.
Nu vom impartasi datele dumneavoastra personale decat daca avem dreptul sa facem.Iți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat.
De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul de a pune la dispozitie o copie a informarii cu caracter personal pe care le detinem, dreptul la rectificarea datelor introduce gresit, dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal, restricționarea prelucrării, de a te opune prelucrării, dreptul de a depune o obiectie impotriva modului in care gestional datele dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața (Autoritatii Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).
Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale accesa Politica de confidentialitate IKEA Romania disponibila AICI.