Logistician gestiune flux
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cunoaștințe bune privind noțiunile financiare, în special legate de regulile de inventariere, gestiune, calculații de cost vs. venit, randamente, eficiență, etc.
Cunoștințe avansate de operare a programelor din pachetul Microsoft Office;
Capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii, orientare spre respectarea termenelor limită și îndelinirea obiectivelor;
Abilități de organizare și planificare;
Adept/ă al muncii în echipă;
Persoană responsabilă și flexibilă;
Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
Monitorizarea nivelurilor de stoc și asigurarea că inventarul este actualizat și corect;
Efectuarea de sarcini ︃︁︂︇︃︁︄︉administrative;
Planificarea și gestionarea operațiunilor logistice și comunicarea internă și externă a detaliilor în legătura cu procesele respective;
Realizarea și gestionarea inventarului de bunuri și resurse ale firmei;
Înregistrarea în sistemul electronic de operațiuni specifice;
Completarea și întocmirea de rapoarte specifice;
Asigurarea legăturii între societate și clienți/parteneri/colaboratori, după caz;
Participarea la sedințele de planificare și organizare internă;
Identificarea și implementarea îmbunătățirilor în procesele logistice pentru a crește eficiența.
Beneficii:
Punerea la dispoziție a echipamentului tehnic specific și a device-urilor necesare exercitării atribuțiilor de serviciu;
Dezvoltare profesională într-o companie dinamică și competitivă;
Oportunități de avansare;
Colectiv tânar și dinamic;
Echipă multidisciplinară și proiecte variate;
Oportunități de dezvoltare profesională;
Posibilitate de creștere salarială odată cu dezvoltarea cunoștințelor și abilităților din domeniu;
Sporuri în funcție de vechime;
Prime stabilite de superiorul ierarhic în funcție de obiectivele îndeplinite;
Prime cu ocazia sărbătorilor de Paște și de Crăciun;
Iesiri lunare organizate de societate;
Party organizat de firmă la finalul anului;
Mașină de serviciu, în cazul deplasării în interes de serviciu;
Respect pentru timpul personal;
Relații echitabile și corecte de muncă.
Descrierea companiei
Fondată în 1993 Rheinbrucke a reușit să se definească ca entitate ce promovează puternic valorile urbanismului și arhitecturii romanești și nu numai. În continuă expansiune, Rheinbrucke caută să se dezvolte cu precădere în vestul țării și începând cu anul 2010 depășește granițele românești. Tipurile de proiecte atacate sunt diverse, de la arhitectura, urbanism până la topografie, inginerie precum și cercetare/dezvoltare în domeniul arhitecturii și urbanismului. În ultimii ani accentul cade preponderent pe proiecte publice complexe. Suntem deschiși mereu spre colaborări, proiecte ambițioase și noi propuneri de afaceri. Așteptam să ne contactați pentru ca, împreuna, să transpunem în realitate proiectele pe care le vom realiza ca echipă.
Suntem fascinați de formă, culoare, spațiu, linie. Credem cu tărie că spațiul perfect există și că așteaptă cu nerăbdare să fie găsit. Suntem Rheinbrucke și credem, construim și creăm renunțând la repere și la orice concept care ne-ar putea restrânge libertatea şi optimismul. Pentru cine dorește să construiască, pentru cine are un plan, fie el public sau privat oferim cu bucurie aptitudinile, gândurile și valorile noastre. Imposibilul este un concept vetust!