-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Jurist sau Practician în insolvenţă

Societate specializată în gestionarea procedurilor de insolvenţă și restructurare
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiență relevantă de specialitate;
Cunoștințe de specialitate: insolvență, drept comercial, drept procesual civil, cunoștinţe generale de drept contravențional, fiscal, penal, dreptul muncii;
Bune abilități de comunicare; lucru în echipă; organizarea și stabilirea priorităților în activitatea profesională;
Abilitatea de a reproduce termeni și sensuri juridice în limbaj curent, obișnuit, folosind termeni uzuali; corectitudine;
Abilitatea de păstrare a confidențialității activității profesionale;
Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine și responsabilitate în luarea deciziilor;
Persoană proactivă; experiența de lucru într-un mediu dinamic;
Disponibilitate la munca de teren și delegații;
Cunoscător al limbii engleze;
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);
Dobândirea calității de practician în insolvență constituie un avantaj;

Descrierea jobului

Gestionează o parte a portofoliului de clienți al societății;
întocmește și direcționează dosarele de litigii ale clienților;
Întocmește și actualizează ︁︈​︁︈︉​︁︉︄​︄︄proceduri de lucru în acest scop, precum și alte proceduri interne cu impact juridic;
Avizează, din punct de vedere juridic, dispozițiile conducerii societății, contractele și alte acte juridice, programele la care societatea ia parte; gestionează documentele cu caracter juridic;
Oferă consultanță juridică, avizează și întocmește documente în domeniul insolvenței și a dreptului comercial;
Menține relația cu toate instituțiile statului (autoritățile fiscale, autorități locale, organe jurisdicționale, OCPI, Registrul Comerțului etc.) și colaboratorii societății;
Întocmește în numele societății rapoarte, adrese, cereri, reclamații, plângeri, notificări, contestații, cereri de chemare în judecată, concilieri etc.;
Oferă consultanță și suport în toate problemele de natură juridică cu care se confruntă clientul și se implică în toate etapele acestui proces.
Asigură reprezentarea societății în instanță pe întreg teritoriul țării;

Descrierea companiei

Compania angajatoare este o societate profesională românească ce activează la nivel naţional. Anul acesta împlinește 17 ani de la lansarea ei pe piaţa și se bucură de privilegiul de a se clasa în top 10 al companiilor de profil din țară. Încă de la înființare suntem dedicati furnizarii de soluții adecvate, de o calitate ireproșabilă, concentrand întreaga capacitate a echipei în acest sens. Personalul societății este tanar, dinamic, comunicativ, deschis la cooptarea de noi membri, sprijinind în mod activ formarea acestora.

Ai studii superioare în științele juridice şi îţi doreşti o evoluţie profesională multidisciplinară?
Vrei o carieră dinamică, cu provocări şi oportunităţi?
Construiește-ți şansa cu noi!
CV-ul şi scrisoarea de intenţie sunt aşteptate la office@rtz.ro
Publicat 23 Oct. 2024 Reactualizat 20 Nov. 2024 Expiră 22 Nov. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.