Junior Personal Account Manager SMB – HYBRID
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Recrutăm pentru că evoluăm!
- Tip Contract: Perioadă determinată (6 luni), cu posibilitate de prelungire;
- Program de ︁︈︂︂︃︁︇︀︁︄︉lucru: Full-time, hybrid (lucru predominant remote, cu prezență la birou minim 2 zile pe săptămână)
Rol:
Vodafone România caută Junior Personal Account Managers pasionați de relațiile cu clienții și vânzări pentru a gestiona conturile segmentului SMB. În acest rol, vei contribui la creșterea și menținerea unei baze de clienți persoane juridice, oferindu-le suport, soluții personalizate și servicii premium din portofoliul Vodafone.
Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă:
- Ai experiență într-un rol similar: Vânzări, Call Center, BPO, Retail, IT/Telecom – reprezintă avantaj;
- Ai diplomă de bacalaureat, diploma universitară reprezintă avantaj;
- Ai cunoștințe de limba engleză - nivel mediu;
- Ai cunoștințe IT&C, Microsoft Office - nivel mediu-avansat;
- Ai abilități excelente de comunicare, negociere și orientare spre client;
- Ai atitudine pozitivă, orientare spre rezultate și atenție la detalii.
Responsabilități:
- Gestionarea portofoliului de clienți:
- Menținerea unei bune comunicări prin telefon și email;
- Crearea și consolidarea relațiilor de parteneriat, conform nevoilor specifice de business ale clienților;
- Gestionarea întregului ciclu de viață al clientului, inclusiv retenția și rezolvarea reclamațiilor.
- Vânzare și suport proactiv:
- Identificarea de oportunități de vânzare consultativă pentru întreaga gamă de produse și servicii Vodafone;
- Monitorizarea pieței și adaptarea ofertelor pentru a menține poziția Vodafone;
- Gestionarea comenzilor de terminale, accesorii și servicii fixe.
- Management operațional:
- Înregistrarea corectă a interacțiunilor în aplicațiile dedicate;
- Raportarea periodică către superiori privind performanțele și activitățile desfășurate.
Salarizare și Beneficii:
- Pachet Salarial Fix și Comision lunar;
- Tichete de masă;
- Abonament Servicii Medicale;
- Oferte speciale la abonamente și terminale Vodafone;
- Instrumente de lucru: Laptop și Abonament Demo;
- Acces permanent la cursuri și workshop-uri care să faciliteze dezovltare personală și profesională;
- Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii certificată Top Employer pentru al treilea an consecutiv și de a fi printre primii care află despre ultimele noutăți din sfera tehnologiei.
De ce să alegi Vodafone?
Vei face parte dintr-o echipă dinamică, axată pe performanță și inovație;
Vei avea oportunități de dezvoltare profesională într-o companie globală;
Vei beneficia de un mediu de lucru care valorizează implicarea și inițiativa.
Descrierea companiei
Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.
Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.