Junior Management Consultant
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Pentru noi, candidatul ideal:
- Are studii superioare în domenii precum Management, Resurse Umane, Economie, Business, Comerț sau Marketing și își dorește să lucreze în domeniul managementului proceselor. Candidatul ideal se apropie de finalizarea studiilor universitare/post-universitare sau este absolvent recent al uneia din specializările menționate mai sus;
- Este capabil să urmărească obiectivele și să respecte termene, să ajute membrii echipei să își atingă obiectivele și să raporteze superiorilor situația curentă pe baza planurilor agreate;
- Are cunoștințe de limba engleză la un nivel avansat;
- Lucrează bine cu oamenii. Se face plăcut ușor și poate să conducă, coordoneze și să stimuleze oamenii cu care face echipă;
- Este conștient că dezvoltarea profesională se obține prin muncă și este dispus să depună un efort susținut pentru a-și atinge obiectivele;
- Are capacitatea de a lucra independent, de a-și urmări obiectivul și de a-l duce la îndeplinire. Vrea să învețe și are simț al răspunderii;
- Este atras de prelucrarea și interpretarea datelor (este dispus să învețe Microsoft Excel la nivel de specialist);
- Are abilitați bune de comunicare și are răbdare cu oamenii;
Descrierea jobului
Din sarcinile cele mai importante amintim:
- extrage, prelucrează și interpretează în timp real date combinate din zona de financiar, contabilitate și operațional;
- însoțește directorul general în delegațiile oficiale și în întâlnirile cu parteneri externi;
- pregătește rapoarte cu ciclicitate predefinită sau la solicitare pentru directorul general;
- este responsabil de funcționarea și integritatea sistemului de management din organizație;
- asistă managementul companiei în implementarea planului de dezvoltare al companiei;
- generează documente de prezentare și raportare către management; coordonează proiectele de dezvoltare (sau sub-proiecte) în cadrul organizației;
- supraveghează implementarea măsurilor luate; participă la întâlnirile de lucru ale echipei de management și le facilitează;
Mai multe detalii vor fi oferite candidaților pe măsură ce se derulează etapele de selecție.
Descrierea companiei
Suntem o echipă de consultanți specialiști în domeniul managementului strategic. Acționăm ca un „doctor al casei” în relația cu partenerii noștri și îi sprijinim să devină o variantă mai bună a lor înșiși. Dacă și ei își doresc, noi vrem, știm, putem și îi ajutăm să facă, ca persoane și ca organizații, la nivelul lor maxim de potențial.
Credem într-o lume a armoniei și abundenței, cu oameni autentici, competenți și fericiți. Vedem și oamenii și companiile ca o combinație echilibrată între structura de oțel, inima mare și zâmbetul larg.