JUNIOR ACCOUNTANT
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea:
- participa la actiunile contabile aferente stocurilor din statiile de distributie; ︁︈︁︈︈︁︇︅︆︆
- verifica respectarea conditiilor contractuale de aprovizionare pana la verificarea rezultatelor contabile lunare privind stocurile;
- efectueaza raportari, in conformitate cu procedurile interne ale Societatii;
- participa la gestioneaza relatiei cu furnizorii pe produse petroliere (punctaje lunare fisa cont, punctaje discount-uri, confirmari de sold, intretinerea bazei de contracte semnate);
- propune la plata a facturile scadente si participa la contabilitatea facturilor de transport marfa.
- participa, alaturi de Senior Accountant, la importarea in timp real in SAP din softul de gestiune al statiilor, a documentelor de intrare (facturi, avize, note de intrare receptie), retur, transfer si ajustari stoc pentru produsele gastro-shop, dupa verificarea corectitudinii si realitatii informatiilor din aceste documente si a modului de completare a acestora, dispunand masuri de corectie in caz de nereguli;
- participa, alaturi de Senior Accountant, la gestionarea din punct de vedere contabil a relatiei cu furnizorii de produse gastro-shop, materii prime si alte materiale consumabile din statiile de distributie;
- participa, alaturi de Senior Accountant, la punctajul periodic al documentelor de intrare emise de catre furnizorii de produse gastro-shop, in vederea stabilirii exacte a soldurilor, precum si transmiterea de confirmari de sold, in conformitate cu procedurile interne ale Societatii;
- propune la plata, in timp real, facturile privind achizitiile de produse gastro-shop si materiale consumabile, verificate conform procedurilor privind aprobarea platilor, in functie de scadenta acestora;
Iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi:
- studii superioare de specialitate;
- bune cunostinte privind bazele contabile si fiscalitatea;
- competentele de a lucra cu un instrument ERP reprezinta un avantaj;
- bune cunoștințe Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) & IE;
- cunoasterea limbii engleze – nivel mediu;
- atentie la detalii, capacitate de organizare, orientare catre termene si obiective;
- bune abilitati de lucru in Echipa, flexibilitate si adaptabilitate;
- determinare, curiozitate si dorinta de dezvoltare profesionala;
- inalte standard etice.
Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, bonus de performanta, asigurare de sanatate si multe altele.
Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza „aplica” pentru a ne trimite CV-ul tau.
Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi!
Descrierea companiei
Oamenii sunt cea mai valoroasă resursă SOCAR! Alătură-te echipei!
SOCAR – motorul proiectelor tale, este brandul care sprijină oamenii și afacerile implicate în proiecte mari și mici care au nevoie de un suport real în munca lor, oferindu-le carburant și servicii de calitate.
Fără angajații noștri, nu am fi reușit să oferim o experienă atât de frumoasă și de relaxantă în benzinăriile SOCAR. De la intrarea în România, SOCAR a creat peste 800 de locuri de muncă.
Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului și ne dorim să facem plinul cu energie astfel încât să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional!
Aici vei găsi pozițiile vacante în funcție de aria ta de interes.
Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi!