-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Inginer ofertare  si achizitii instalatii mecanice

BK TECHNIK S.R.L.
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

  • Experiență minim 3 ani în ofertare/achizitii instalații HVAC și sanitare;
  • Studii superioare tehnice finalizate (de preferat instalații);
  • Bune cunostințe de AutoCAD și MS Office;
  • Cunoașterea normativelor și standardelor în vigoare;
  • Cunoașterea limbii Engleze - nivel mediu/avansat;
  • Persoană organizată, ordonată și cu initiațivă, cu bune capacități decizionale și de planificare;
  • Bune capacități de negociere și de lucru în echipă;
  • Atenție la detalii;
  • Disponibilitate la program prelungit.

Descrierea jobului

  • Analizează documentația tehnică și caietele de sarcini primite în vederea ofertării;
  • Întocmește documentele pentru licitații;
  • Studiează documentația tehnică pentru ︁︈​︂︂︄​︃︁​︈︂optimizarea costurilor;
  • Întocmește listele de observații și propuneri tehnice de optimizare către Beneficiar;
  • Întocmește și solicită cereri de ofertă către furnizorii de materiale și echipamente;
  • Realizează analize comparative a ofertelor primite de la furnizori;
  • Întocmește ofertele de preț conform necesarelor de materiale primite de la proiectanți;
  • Întocmește și transmite clientului oferta tehnico-financiară.
  • Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii interni – instalatii sanitare, HVAC;
  • Generarea necesarului de aprovizionare în funcție de stocurile minime și de comenzile primite de la departamentul de vânzări;
  • Gestionarea fluxului intern a comenzilor
  • Optimizarea comenzilor din punct de vedere valoric și cantitativ sanitare si HVAC;
  • Validarea, împreună cu furnizorul, a comenzilor efectuate;
  • Urmărirea respectării condițiilor contractuale cu furnizorii alocați (liste de prețuri de achiziție, discounturi acordate, termene de livrare, termene de plată);
  • Asigurarea stocurilor minime;
  • Informarea departamentelor interne la sosirea mărfii în depozit;
  • Înștiințarea departamentelor solicitante asupra întârzierilor la livrare a diferitelor produse și luarea măsurilor necesare pentru minimizarea întârzierilor.

Descrierea companiei

Suntem o companie specializată în execuția de instalații electrice și mecanice, precum și în oferirea de soluții pentru mentenanța tehnică a clădirilor. Cu o prezență de peste 20 ani pe piața din România, ne-am desfasurat activitatea în această perioadă atât ca antreprenor general de instalații cat si contractor pentru proiectare si executie instalații electrice, reușind prin proiectele realizate să ne creem o poziție solidă și un nume pe piața de profil.

Investim în mod constant în perfecționarea profesională a angajaților noștri, în tehnologii actuale și echipamente moderne pentru a putea oferi clienților noștri servicii de calitate certificată, bazate pe soluții inovatoare, integritate și profesionalism. Cunoștințele și abilitățile întregii echipe BK Technik sunt fundamentul şi garanţia satisfacţiei clienţilor noştri. Dedicarea inginerilor BK Technik asigură oferirea de soluţii optime sub raportul eficienţei costurilor, al confortului şi siguranţei lor.

Publicat 28 Nov. 2024 Reactualizat 28 Nov. 2024 Expiră 28 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.