Inginer estimare/deviz – Drumuri - Ramnicu Valcea si Severin
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- absolvent de facultate tehnic (cai ferate, drumuri si poduri reprezint un avantaj);
- experienta min. 5 ani;
- spirit de echipa, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate, comunicare excelenta oral si scris;
- persoana perseverenta, cu capacitate mare de învatare a sistemelor noi de lucru si atent la detalii;
- cunostinte de limba engleza la nivel cel putin mediu; limba romana – nativ / avansat;
- cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Powerpoint);
- cunoastere a unui program de devize (constituie un avantaj); constituie avantaj cunoasterea programelor de devize WINDEV / InterSoft si experienta in ofertarea lucrarilor in soft-ofertare;
- cunoasterea programului de calculatie/estimare iTWO constituie un avantaj;
- experienta in licitatii publice (SEAP);
- Categorii permis de conducere: B
Descrierea jobului
- analizeaza fisa de date si studiaza documentatia (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) pentru licitatii;
- intocmeste ︁︃︅︈︃︄︁︃︂devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport;
- intocmeste solicitari de clarificari in conformitate cu documentatia analizata;
- colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea transmiterii detaliilor necesare, respectiv pregatirea pachetelor pentru furnizorii de materiale si echipamente si subcontractori, pentru solicitarea ofertelor de pret;
- realizeaza analiza comparativa a ofertelor primite;
- analizeaza costul unei investitii in programe interne specifice (iTWO);
- intocmeste, depune si urmareste documentatia pentru licitatii (oferta financiara, cat si suport pentru partea de eligibilitate si propunerea tehnica);
- intocmeste oferte tehnico- economice in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice / oferte private;
- verificarea legislatiei în vigoare referitoare la procesul de ofertare;
- efectuarea vizitelor de amplasament;
- mentinerea relatiei cu proiectantii, subantreprenorii, colaboratorii în cadrul procedurii de achizitie publica;
- mentinerea unei baze de date pentru proiectele de interes conform instructiunilor interne.
Descrierea companiei
STRABAG
Progresul începe cu noi.
Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.
Construiește-ți viitorul alături de noi!
Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.