HR Admin&Payroll
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta in domeniul Resurse umane de 1-3 ani (domeniul restaurante reprezinta un avantaj)
Cunostinte de operare PC (inclusiv Ms Office);
Abilitati de comunicare, de munca in echipa, capacitate de planificare si organizare, atentie la detalii.
Descrierea jobului
- Intocmirea contractelor de munca si a documentelor privind derularea acestora; Gestionarea si arhivarea documentelor de personal
- Intocmire si transmitere ︃︁︄︀︁︉︇︁︄︀Revisal
- Urmarirea pontajelor
- Calculul salariilor si intocmirea documentelor aferente
- Intocmire alte situatii solicitate, dupa caz
Beneficii:
Oferim o masa pe zi;
Pachet salarial motivant ;
Mediu de lucru placut;
Descrierea companiei
Construiește-ți o carieră alături de echipa TRICKSHOT
La TRICKSHOT, ne dedicăm să oferim oaspeților noștri experiențe memorabile, combinând cu grijă mâncăruri și băuturi de calitate cu divertisment și interacțiuni autentice, într-un decor modern și prietenos. Suntem un concept inovator, unde fiecare vizită devine un moment plin de energie și bucurie.
Alătură-te unei echipe de profesioniști cu zâmbetul pe buze!
Credem în puterea echipei și în creșterea prin colaborare. Aici, vei găsi nu doar oportunități de dezvoltare, ci și un mediu de lucru în care respectul și buna dispoziție sunt la ordinea zilei. Dacă ești pregătit să contribui la crearea unor experiențe memorabile, te așteptăm cu brațele deschise!
https://trickshot.ro/cariere/
www.trickshot.ro