Gestionar Depozit - Jilava Ilfov
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Studii medii /superioare – Agronomie (reprezinta un avantaj studii in domeniul agro-tehnic);
• Cunostinte operare PC, cunostinte solide MS Office;
• Bune abilitati de organizare a timpului;
• Experienta in programe de gestiune;
• Personalitate energica, gandire pozitiva, mobilitate,rezistenta la sarcini repetitive;
• Atentie la detalii, abilitati de comunicare;
• Spirit practic, memorie vizuala buna;
Descrierea jobului
- Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozit, verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu actele ︃︁︅︁︄︉︂︄de insotire a marfii (avize,facturi,procese verbale de custodie,certificate de calitate, etc);
- Intocmeste procese verbale de constatare de diferente in cazul sesizarii de lipsuri cantitative in momentul receptiei marfii si in cazul in care se refuza marfa datorita eventualelor vicii calitatative ale acesteia;
- Verifica corectitudinea intocmirii comenzilor din sistem;
- Depoziteaza marfurile receptionate in conformitate cu procedurile interne, pe categorii, producatori, prioritati, s.a.m.d., folosind echipamente si utilaje specifice,
- Mentine evidenta modului de depozitare in sistemul informatic;
- Transfera produsele catre magazine, sau alte depozite ale firmei, intocmeste note de transfer si verifica corectitudinea operatiunilor, introduce documentele in sistemul informatic;
- Raspunzator pentru utilizarea metodei FIFO pentru livrari;
- Inregistrarea in sistemul informatic a tuturor datelor referitoare la produse si furnizori si de acuratetea datelor introduse, conform standardelor interne;
- Raspunde de organizarea logistica eficienta a depozitului;
- Expediaza marfa catre clienti conform comenzilor si prioritatilor.
- Efectueaza inregistrarea documentelor in programul informatic utilizat;
- Introducere in baza de date a documentelor primite spre prelucrare la termenele stabilite ︁︀︂︃︃︉︆︆︄pentru obtinerea tuturor informatiilor necesare utilizatorilor;
- Arhivare virtuala si fizica a tuturor documentelor comerciale (contracte, anexe, procese verbale, etc.).
- Actualizarea informatiilor privind comenzile de produse in baza de date
- Realizarea documentatiei necesare receptiei marfii de la furnizori/clienti
- Inregistrarea ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂avizelor de marfa catre client
- Completarea si urmarirea contractelor incheiate cu partenerii societatii (clienti, furnizori locali) si respectarea prevederilor contractuale din punct de vedere financiar-contabil si administrativ.
- Operarea in sistemul informatic a modificarilor pentru comenzi (suplimentari de cantitati, modificari articole, anulari comenzi, repunere comenzi).
- Verificarea, urmarirea si intocmirea comenzilor generale, validarea acestora in baza incasarilor.
- Mentinerea legaturii cu departamentele implicate in procesul de vanzare si livrare produse in vederea actualizarii documentelor specifice.
- Realizarea de analize si rapoarte specifice.
Descrierea companiei
Agrii in lume
Brandul Agrii s-a lansat pe piata in 2012, in Marea Britanie. Furnizor de servicii agronomice, tehnologii performante si sfaturi tehnice, Agrii combina excelenta si inovatia cu cele mai recente cercetari, pentru a asigura fermierilor un raspuns la provocarile agricole de astazi. Agrii valorifica profesionalismul agronomilor calificati pentru a oferi o expertiza si un sprijin inegalabil pentru sisteme agricole durabile si profitabile.
De ce Agrii?
Agrii pentru ca furnizam Inteligenta si Inovatie, cele doua puncte forte, care stau la baza numelui AGRII.
Agrii in Romania: Inteligenta si Inovatie!
Agrii Romania are la baza companiile COMFERT si REDOXIM, achizitionate in 2015 de catre Origin Enterprises PLC.
Compania COMFERT, prezenta pe piata de agribusiness de mai bine de doua decenii a reusit sa devina de-a lungul timpului principalul furnizor de inputuri agricole pentru fermierul care vrea sa-si imbunatateasca productia atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ. Solutiile personalizate, care corespund nevoilor si cerintelor fermierilor, reprezinta motorul actiunilor COMFERT, iar fermierul roman- cea mai importanta veriga a lantului nostru de business.
Compania REDOXIM a fost infiintata in urma cu 28 de ani si este principalul distribuitor de inputuri pentru agricultura pe segmentul de ferme mici si mijlocii si unul dintre cei mai importanti jucatori pe segmentul fermelor mari. REDOXIM are acoperire nationala si isi distribuie produsele prin fitofarmaciile proprii, prin fitofarmacii partenere si prin vanzare directa la fermieri. Numele REDOXIM a reprezentat intotdeauna garantia calitatii produselor si serviciilor oferite. A fost construit si este mentinut de catre ECHIPA. Echipa de specialisti REDOXIM are o reputatie recunoscuta pe piata distributiei de inputuri, foarte bine pregatiti din punct de vedere tehnic, fiind la curent cu ultimele noutati tehnologice.
Valorile Agrii Romania:
PARTENERIAT INOVATIE COMUNITATE OAMENI INTEGRITATE
Evolutia ORIGIN
Origin - societate irlandeza de comert cu ridicata (1897); Horace Plunkett (1854-1932, tatal fondator al agriculturii irlandeze moderne; Grupul Origin a luat fiinta in anii 1890 (IAWS- Irish Agricultural Wholesale Society). Isi trage radacinile din transferul cunostintelor agronomice si consilierea fermierilor pentru a sprijiniproductia agricola (Marea Foamete Irlandeza).
- 19 Nov. 2024
GESTIONAR DEPOZIT
STRATEGIC VENTURES SRL
Timisoara, Ghiroda, Giarmata și alte 2 orașe3400 - 3770 RON net / lună -
-