-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Gestionar cu cunostiinte de contabilitate primara

MEDPLAZA HEALTH SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal pentru poziția de Gestionar în cadrul companiei noastre este un profesionist cu experiență solidă în gestionarea ︀︇︌︈︌︍︎︀​︂︆︄︆​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎depozitelor și în coordonarea echipelor.
Căutăm o persoană organizată, atentă la detalii și capabilă să gestioneze eficient atât stocurile, cât și procesele logistice.

Descrierea jobului

- Inregistrare receptii pe baza de factura interna, externa/DVI, alocare costuri transport, prestatii vamale.
- Inregistrare transferuri intre gestiuni, operare ︃​︁︃︇​︁︇︆​︂︁︃inventare-plusuri/minusuri, corectii stoc pe coduri de articole.
- Verificare stoc- analiza si controlul balantei scriptice/faptice, urmarire fise magazie si fluxul documentelor primare pentru verificarea trasabilitatii marfii.
- Verificarea corelatiilor modul gestiune/contabilitate cu privire la corectitudinea inregistrarilor ce vizeaza miscarile de stoc si reflectarea corecta a acestora pe conturile specifice clasei 3- stocuri.

Descrierea companiei

Importam si comercializam consumabile si echipamente medicale de calitate;

Oferim servicii de logistica performanta, preturi competitive, entuziasm si pasiune in tot ceea ce facem pentru clientii nostri; Livram din stoc atat in sistemul sanitar de stat cat si in cel privat si ne imbunatatim permanent gama de produse oferite;

Toate produsele noastre sunt avizate ANM si indeplinesc cele mai exigente standarde medicale.

Publicat 22 Oct. 2024 Reactualizat 19 Nov. 2024 Expiră 21 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.