-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Digital Customer Support Consultant

ARI ANALITYX SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiență în relații cu clienții și/sau community management, ideal în domeniul training-urilor sau educației;
Studii superioare finalizate și abilități digitale excelente (Microsoft Office);
Cunoașterea unui soft de management al relației cu clienții (CRM) este un avantaj;
Tech Savy - abilități avansate în ceea ce privește tehnologia actuală, în special tehnologia digitală si utilizarea chatbot;
Abilități de planificare bine antrenate in proiecte anterioare;
Profil analitic cu o atentie deosebita la detalii;
Atitudine pozitivă și pasiune pentru a-i ajuta pe ceilalți;
Abilități de comunicare (ascultare activa și empatie);
Angajament serios față de îmbunătățirea și învățarea continuă;
Capacitatea de a prioritiza și a lucra autonom, orientat spre rezultate.

Descrierea jobului

Misiunea rolului:

În acest rol, veți fi responsabil de a crea o experienta memorabila clienților noștri. Veți acționa ca ︃​︁︄︉​︂︃​︁︂︄principal punct de contact pentru întrebările, reclamațiile și feedback-ul clienților și veți colabora îndeaproape cu departamentele de training delivery, sales, product management, marketing si operational pentru a rezolva eventualele probleme aparute și a îmbunătăți satisfacția generală a clienților. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare si organizare, o experiență solidă în interactiunea cu clienți și o pasiune intrinseca pentru a-i ajuta pe ceilalți si a le infrumuseta ziua.
Va trebui să vă ocupați de un volum mare de interacțiuni cu clienții, atât prin telefon, cât și prin e-mail, și să mențineți un comportament pozitiv și profesional în orice moment. În plus, veți fi responsabil de urmărirea feedback-ului clienților și de identificarea tendințelor și a domeniilor de îmbunătățire. Acest rol necesită o abordare proactivă a rezolvării problemelor și un angajament față de îmbunătățirea continuă.
De asemenea, ne preocupa constant sa facem lucrurile mai bine si mai eficient, de aceea veti fi responsabil de generarea si implementarea ideilor de optimizare, automatizare si digitalizare a fluxurilor de lucru, dar si de optimizarea a instrumentelor digitale și implementarea de noi soluții pentru a îmbunătăți experiența clienților.

Responsabilitati specifice:
1. Înrolarea participantilor și Bun Venit
Contactarea participanții înscriși pentru a confirma detaliile cursului, agenda și alte informații relevante;
Asigurarea unei experiențe de bun venit prin furnizarea informațiilor necesare înainte de curs.
2. Suport pe parcursul trainingului:
Oferirea de asistență participanților pentru întrebări legate de program, materiale sau aspecte logistice;
Colaborarea cu echipa de traineri pentru a soluționa orice problemă apărută pe durata cursurilor.
3. Colectarea feedbackului și imbunătățiri continue:
Colectarea și documentarea feedbackului post-training;
Generarea de idei valoroase pentru îmbunătățirea proceselor și conținutului cursurilor;
Identificarea oportunităților de îmbunătățire a experienței de învățare, bazate pe sugestiile participanților.
4. Menținerea relației cu participanții si intretinerea bazelor de date:
Gestionarea bazelor de date (participanți, clienți, zile de naștere, feedback) și coordonarea proceselor de automatizare;
Eficientizarea și automatizarea fluxurilor de lucru, optimizarea instrumentelor digitale și implementarea de soluții tehnologice pentru a îmbunătăți experiența clienților.
5. Community building & engagement:
Construirea unei comunități active în jurul trainingurilor noastre prin social media și alte platforme;
Colaborare cu departamentul de marketing pentru crearea de conținut relevant (postări, articole, resurse educaționale).

Ce oferim:
Un mediu de lucru dinamic și colaborativ.
Posibilități de dezvoltare profesională continuă.
Contribuție la crearea de experiențe de învățare memorabile.
Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.

Descrierea companiei

Suntem o companie de dezvoltare organizaţională, dedicată organizaţiilor cu ADN antreprenorial și oamenilor din care aceștia fac parte.

Reprezentăm exclusiv în România o serie de organizaţii de training de renume la nivel mondial cum ar fi Scotwork, Becoming your Best, House Of Leading Brands sau Wealthvox. Suntem în permanenţă în căutare de noi licenţe și programe care să răspundă nevoilor și provocărilor cu care partenerii noștri se confruntă.

Acest lucru ne permite să punem la dispoziţia clienţilor noștri o serie de programe de elită, cu un istoric dovedit de rezultate măsurabile peste tot în lume.

Livrăm aceste programe cu ajutorul unei echipe de profesioniști certificaţi, antreprenori și manageri cu experienţă, care cunosc realităţile mediului românesc de afaceri.

Publicat 15 Nov. 2024 Reactualizat 15 Nov. 2024 Expiră 15 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.