Customer Support - Fashion&Retail - activitate Hybrid
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ești o persoană comunicativă, empatică și organizată? Ai capacitatea de a oferi suport de calitate și îți place să ajuți clienții? Atunci avem o oportunitate perfectă pentru tine!
Ce ne dorim?
- Să fii o persoană deschisă, calmă, responsabilă și punctuală.
- Să ai abilități excelente de comunicare, cu o exprimare clară și capacitate de ascultare activă.
- Adaptabilitate la diverse situații și tipologii de oameni.
- Abilități PC și viteză de scriere, pentru a te familiariza rapid cu aplicațiile noastre.
- Deschidere către dezvoltare personală și profesională.
- Disponibilitate de a lucra de la sediul Valoris în primele două luni (exclusiv la birou în București); ulterior, activitatea se va desfășura în regim hibrid, cu 2-3 zile pe săptămână de work from home.
Descrierea jobului
- Oferi suport complet pe trei canale: e-mail, telefon și chat, pentru a asigura o experiență excelentă ︁︈︁︁︇︁︂︁︈︁fiecărui client al unui brand de top din industria Fashion și Retail Online.
- Gestionezi diverse situații – de la plasarea și urmărirea comenzilor, la soluționarea problemelor de livrare și retur.
- Consiliezi clienții în procesul de cumpărare, oferind informații relevante despre produse și servicii.
- Administrezi activitatea back-office, actualizând informațiile în baza de date și asigurându-te că totul este în conformitate cu procedurile companiei.
Ce iți oferim?
- Contract pe o perioadă nedeterminată;
- Program de lucru: Luni – Vineri, 09:00 - 17:00 (pauza inclusă), 5 zile pe săptămână.
- Pachet salarial corelat cu rezultatele individuale, salariu fix, tichete de masă, bonusuri lunare de performanță;
- Abonament medical la clinica Regina Maria;
- Acces nelimitat la biblioteca Bookster;
- Acces în platforma 7card;
- Concursuri interne cu premii financiare și non-financiare;
- Training de start-up plătit și training-uri de dezvoltare profesională;
- Suport permanent în activitate;
- Posibilități reale de creștere profesională în cadrul companiei.
Dacă ești interesat/ă să începem un drum împreună și consideri că îndeplinești cerințele menționate mai sus, te încurajăm să aplici. Hai să ne cunoaștem mai bine!
Descrierea companiei
Salutare si bine ai venit la Valoris! Daca ar fi sa ne descriem in trei cuvinte, am spune asa: deschisi, ambitiosi, profesionisti.
Istoric
Companie cu capital 100% romanesc, Valoris activeaza pe piata locala si internationala a serviciilor de outsourcing de 18 ani. Cu peste 550 de profestionisti si doua sedii operationale in Bucuresti si Ramnicu Valcea, am adunat la Valoris sute de povesti de succes. Ne mandrim cu o echipa unita care este pregatita sa te intampine cu bratele deschise.
Experienta Valoris
Punem accent pe dezvoltare, de aceea inca din primele saptamani iti vom cere feedback legat de activitatea ta la Valoris. Managerii si colegii iti vor oferi mereu suportul de care ai nevoie si vei avea satisfactia ca ai contribuit la rezultatele echipei.
Iti oferim traininguri de specializare si posibilitati de promovare, astfel incat sa ai mereu motive sa iti doresti mai mult. Nu trebuie sa iti faci griji daca esti la inceput de cariera, aici este locul in care vei invata cum sa iti pui in evidenta abilitatile si vei dobandi altele noi. Vei invata zilnic ceva nou, vei participa la concursuri si competitii interne si vei evolua.
Vino in echipa Valoris!