Customer Support Agent
NEOSOFT TECH SUPPORT S.R.L.
5 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Așteptăm CV-ul tău dacă:
✔️ Ai cunoștințe temeinice de limba română (scris, citit, vorbit);
✔️ Ai abilități bune de comunicare și ne putem baza pe tine în echipă;
✔️ Ești foarte atent la detalii, cu un spirit de observație ager și investighezi fiecare caz până la capăt;
✔️ Ai cazierul curat
⭐ Iar dacă ai experiență în domeniul jocurilor de noroc sau într-un departament de suport clienți, deja vei avea un avantaj în față.
✔️ Ai cunoștințe temeinice de limba română (scris, citit, vorbit);
✔️ Ai abilități bune de comunicare și ne putem baza pe tine în echipă;
✔️ Ești foarte atent la detalii, cu un spirit de observație ager și investighezi fiecare caz până la capăt;
✔️ Ai cazierul curat
⭐ Iar dacă ai experiență în domeniul jocurilor de noroc sau într-un departament de suport clienți, deja vei avea un avantaj în față.
Descrierea jobului
Căutăm pentru postul de Customer Support Agent care să:
- acorde asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile ︃︁︃︉︂︃︅︁︇︇(e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);
- colaboreze constant cu celelalte departamente (Risk, Payments, VIP etc) în scopul soluționării problemelor ce depășesc sfera de competență a departamentului de Suport Clienți;
Noi suntem pregătiți să îți oferim:
Salariu atractiv
Tichete de masa
Asigurare medicală privată;
Bonus de Performanță acordat dupa primele 2 luni.
Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată;
Perioadă de training plătită;
Program doar de zi, in ture.
- acorde asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile ︃︁︃︉︂︃︅︁︇︇(e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);
- colaboreze constant cu celelalte departamente (Risk, Payments, VIP etc) în scopul soluționării problemelor ce depășesc sfera de competență a departamentului de Suport Clienți;
Noi suntem pregătiți să îți oferim:
Salariu atractiv
Tichete de masa
Asigurare medicală privată;
Bonus de Performanță acordat dupa primele 2 luni.
Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată;
Perioadă de training plătită;
Program doar de zi, in ture.
Descrierea companiei
Conti Cazino este unul dintre cei mai noi operatori pe piața de gambling din România și totodată platforma online care se bucură de cea mai rapidă creștere organică.
Echipa Conti este formată exclusiv din membri cu experiență în domeniul jocurilor de noroc și are ca focus principal oferirea unei experiențe VIP pentru toți jucătorii săi. Ideile inovatoare, gândirea "out of the box" și dorința de a progresa rapid într-un mediu dinamic sunt esențiale în echipa noastră.
Așadar, dacă vrei să faci parte dintr-o astfel de companie, te invităm să verifici job-urile disponibile și să aplici pentru cel care ți se potrivește!
Echipa Conti este formată exclusiv din membri cu experiență în domeniul jocurilor de noroc și are ca focus principal oferirea unei experiențe VIP pentru toți jucătorii săi. Ideile inovatoare, gândirea "out of the box" și dorința de a progresa rapid într-un mediu dinamic sunt esențiale în echipa noastră.
Așadar, dacă vrei să faci parte dintr-o astfel de companie, te invităm să verifici job-urile disponibile și să aplici pentru cel care ți se potrivește!
Publicat
25 Oct. 2024
Reactualizat
25 Oct. 2024
Expiră
24 Nov. 2024
Joburi similare
- 21 Nov. 2024
Customer Service Representative-Hungarian & English-Remote
Teleperformance Romania
Remote (de acasă) - 21 Nov. 2024
AGENT SERVICII CLIENT/CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE
MEGABET INTERNATIONAL
București4000 - 4500 RON net / lună -