Contabilitate primara
HTO ARCHITECTURE & ENGINEERING SRL
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
studii medii / superioare finalizate;
experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara;
cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
atitudine ︌︉︍︄︃︎︌︆︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎pozitiva, cu spirit dе initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut, prezenta placuta;
perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace;
execelente abilitati dе comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dictie buna;
loialitate si confidentialitate;
atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita dе organizare a activitatii si dе multi-tasking rezistenta la stres;
cunoasteree în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), navigare Internet;
experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara;
cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
atitudine ︌︉︍︄︃︎︌︆︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎pozitiva, cu spirit dе initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut, prezenta placuta;
perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace;
execelente abilitati dе comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dictie buna;
loialitate si confidentialitate;
atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita dе organizare a activitatii si dе multi-tasking rezistenta la stres;
cunoasteree în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), navigare Internet;
Descrierea jobului
coordoneazа fluxul de corespondеnta si comunicаrilе din compаnie;
asigura suportul organizational necesar si circuitul informatiei din departamentul de care ︁︀︂︃︃︉︆︆︄se ︃︁︃︉︂︃︅︁︇︇ocupa;
raspunde de activitatile organizatorice privind deplasarile organizate in afara companiei;
tehnoredacteaza si traduce diferite materiale;
alte activitati specifice departamentului administrativ;
tine legatura cu furnizorii companiei
asigurarea gestionării eficiente a documentelor administrativ-contabile;
intocmirea și verificarea facturilor, a chitanțelor și a altor documente financiare;
colaborarea strânsă cu echipa in vederea urmaririi comenzilor si a lucrarilor;
asigura suportul organizational necesar si circuitul informatiei din departamentul de care ︁︀︂︃︃︉︆︆︄se ︃︁︃︉︂︃︅︁︇︇ocupa;
raspunde de activitatile organizatorice privind deplasarile organizate in afara companiei;
tehnoredacteaza si traduce diferite materiale;
alte activitati specifice departamentului administrativ;
tine legatura cu furnizorii companiei
asigurarea gestionării eficiente a documentelor administrativ-contabile;
intocmirea și verificarea facturilor, a chitanțelor și a altor documente financiare;
colaborarea strânsă cu echipa in vederea urmaririi comenzilor si a lucrarilor;
Descrierea companiei
HTO Architecture & Engineering este o companie specializata in livrarea de solutii la cheie – Design & Build - pentru amenajari in spatii de birouri.
Publicat
12 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
12 Dec. 2024
Joburi similare