Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii financiar contabile (liceu si/sau facultate);
- Cunoștințe de bază în contabilitate primară;
- Cunoștințe planuri de conturi și reguli de funcționare a conturilor;
- Experiența în utilizarea programului „Oblio” reprezintă un avantaj;
- Atenție la detalii și abilități bune de organizare si stabilire a prioritatilor;
- Capacitate de a lucra independent și în echipă;
- Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word);
- Gandire logica;
- Abilitati matematice si orientare catre cifre;
- Capacitate de invatare continua;
- Cunostinte de limba engleza;
Persoanele selectate pentru interviu vor sustine o proba practica in Excel.
- Studii financiar contabile (liceu si/sau facultate);
- Cunoștințe de bază în contabilitate primară;
- Cunoștințe planuri de conturi și reguli de funcționare a conturilor;
- Experiența în utilizarea programului „Oblio” reprezintă un avantaj;
- Atenție la detalii și abilități bune de organizare si stabilire a prioritatilor;
- Capacitate de a lucra independent și în echipă;
- Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word);
- Gandire logica;
- Abilitati matematice si orientare catre cifre;
- Capacitate de invatare continua;
- Cunostinte de limba engleza;
Persoanele selectate pentru interviu vor sustine o proba practica in Excel.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Introducerea, operarea și verificarea datelor în programul de facturare;
- Înregistrarea documentelor contabile primare (facturi, chitanțe, avize);
︃︁︃︉︈︇︁︁︃- Menținerea evidenței contabile pentru stocuri, furnizori și clienți;
- Pregătirea și arhivarea documentelor financiare;
- Asistență în realizarea rapoartelor contabile și a închiderilor de lună;
- Inregistrarea dispozitiilor de plata;
- Verificare registru de casa;
- Emitere bonuri de consum;
- Acordarea suportului administrativ în toate procesele de la nivelul platformei logistice (recepție marfă, gestiune stocuri, intrări/ieșiri, inventariere;
- Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea obținerii documentelor/ informațiilor necesare desfășurării activității din departament;
- Introducerea, operarea și verificarea datelor în programul de facturare;
- Înregistrarea documentelor contabile primare (facturi, chitanțe, avize);
︃︁︃︉︈︇︁︁︃- Menținerea evidenței contabile pentru stocuri, furnizori și clienți;
- Pregătirea și arhivarea documentelor financiare;
- Asistență în realizarea rapoartelor contabile și a închiderilor de lună;
- Inregistrarea dispozitiilor de plata;
- Verificare registru de casa;
- Emitere bonuri de consum;
- Acordarea suportului administrativ în toate procesele de la nivelul platformei logistice (recepție marfă, gestiune stocuri, intrări/ieșiri, inventariere;
- Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea obținerii documentelor/ informațiilor necesare desfășurării activității din departament;
Descrierea companiei
Compania noastră este în căutarea unui „Contabil Junior” dedicat și motivat, care să ne sprijine în gestionarea activităților contabile de zi cu zi. Acest post este ideal pentru o persoană aflată la începutul carierei, care dorește să se dezvolte într-un mediu dinamic și profesionist.
Ce oferim:
- Masa la pranz;
- Contract perioada nedeterminata (cu perioada de proba de 3 luni);
- Program: L-V: 08-17;
- Prime de sarbatori;
- Posibilitate de majorare salariala in functie de realizari si implicare;
Ce oferim:
- Masa la pranz;
- Contract perioada nedeterminata (cu perioada de proba de 3 luni);
- Program: L-V: 08-17;
- Prime de sarbatori;
- Posibilitate de majorare salariala in functie de realizari si implicare;
Publicat
31 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
30 Nov. 2024
Joburi similare