Consultant vânzări B2B
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Pasionat de vânzări B2B, gata să explorezi și să dezvolți noi colaborări.
Ai abilități în utilizarea CRM-ului (dacă nu ai mai lucrat în CRM, te învățăm noi), LinkedIn și instrumente Office pentru a ține legătura cu clienții.
Esti flexibil și deschis la un mediu de lucru dinamic, ce combină munca de la birou sau de acasă cu întâlnirile pe teren.
X factorul necesar pentru job:
acel quelque chose quelque care ne facem pe noi să zicem „Uiteeee-o/l e ea/el!”.
Rolul este dedicat dezvoltării teritoriale, deci skill-ul care te diferențiză sunt abilitățile de hunter.
Selecția inițială o vom face după CV și vom programa la interviu doar persoanele care se potrivesc profilului cautat.
Descrierea jobului
- Vei avea ca responsabilitate atingerea/depășirea pragului minim de vânzări.
- În fiecare săptămână vizitezi minim 20 ︃︁︄︂︅︃︁︅︁de clienți/prospecți, oferindu-le o prezentare personalizată a campaniilor
noastre actuale.
- Inițiezi minim 50 de apeluri valide săptămânale către clienți sau prospecți, pentru a-i informa despre ultimele noastre
oferte și campanii.
- Vei contacta fiecare client/prospect cel puțin o dată pe lună, asigurându-te că relația noastră cu ei rămâne puternică și
productivă.
- Vei actualiza zilnic CRM-ul cu activitățile desfășurate.
- Te vei ghida după procedurile stabilite pentru acest rol pentru a fi cât mai eficient și productiv.
Ce îți oferim?
- Ai loc de creștere – credem în performanță și îți asigurăm un mediu de lucru în care te poți dezvolta profesional și
personal, cu oportunități reale de avansare în carieră.
- Evident că îți punem la dispoziție unelte moderne necesare desfășurării activității: laptop, telefon, mașină de serviciu,
precum și altele, despre care povestim direct.
- Remuneratie pe măsura capacităților tale, formată din salarizare: parte fixă + tichete de masă (40 lei/zi lucrată x 20
zile/lună= 800 lei/lună). În plus, vii într-un mediu dinamic, suportiv și gândit pe sistemul recompenselor bazate pe
performanță.
- Tichete cadou de Crăciun și Paște.
- Concediu generos - 23 zile de concediu de odihnă, plus o zi liberă plătită de ziua ta de naștere.
Hai în Echipa Brand!
Descrierea companiei
Cu o experiență de peste 23 ani, suntem unul dintre cele mai dinamice și importante grupuri de firme din domeniul distribuției, producției și comerțului cu produse pentru birou din România.
Firmele noastre:
Brand Office – Atelier complex de personalizări. Furnizăm un serviciu complet de materiale promoționale personalizate. Putem importa peste 10.000 produse promoționale din Germania, Franța, Polonia, Ungaria, Spania, Cehia, Portugalia, pe care le personalizăm și le livrăm direct, conform cerințelor dumneavoastră. Garantăm 100% rezultatul final.
Brand Product UP – Unitate Protejată prin care integrăm persoane cu dizabilități pe piața muncii. Avem tipografie și legătorie dotate cu echipamente moderne și putem executa de la cărți de vizită, până la cataloage și mostrare complete. Garantăm 100% calitatea produselor.
Brand Distribution – Firmă specializată de peste 20 ani în distribuția de birotică, papetărie, produse de curățenie, promoționale, produse IT și echipamente de protecția muncii.
Tissue Expert – Producție de articole igienico-sanitare din hârtie: servețele la cutie, prosoape din hârtie și hârtie igienică.
Putem utila complet un birou gol, oferind de la mobilier de birou până la laptopuri si echipamente IT, de la pixuri până la materiale promoționale, de la produse de curățenie până la articole tipografice, toate fiind atent selecționate și ofertate de o echipă de oameni deosebiți, educați în spiritul satisfacerii nevoilor clienților.
Gamă completă de consumabile;
Peste 23 de ani experiență în producție și distribuție către clientul final;
Echipă formată din peste 60 de angajați educați în spiritul satisfacerii nevoilor clientilor;
10 agenți de vânzări dedicați în totalitate clienților noștri;
Peste 5000 produse disponibile în stoc;
Floră proprie de 15 mașini care „aleargă” zilnic;
Unitate Protejată autorizată pentru producție și comerț, prin legea 448;
Achiziții publice prin SEAP & SICAP.
Istoric:
1996 – Am deschis prima tipografie Brand Office
2000 – Am înființat Brand Distribution Group
2008 – Am devenit Unitate Protejată Autorizată (UPA)
2010 – Am achiziționat cea mai mare tipografie din Brașov
2010 – 2023 – Am deschis puncte de lucru în București, Târgu Mureș, Sibiu și Iași
Contactează-ne și hai să faci și tu parte din povestea Brand!