Consultant Helpdesk , Constanta
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Bune abilitati de comunicare cu clientii / furnizorii
- Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel avansat
- Bune cunostinte de operare calculator, sisteme de tickete si Microsoft office
- Studii superioare si experienta anterioara reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
- Creare si gestionare rezervari online si offline;
- Gestionare disponibilitati;
- Verificare ︃︁︃︈︁︂︂︉︀si gestionare informatii in sisteme de tip wholesaler;
- Reconfirmare rezervari.
Descrierea companiei
Accent DMC este un furnizor global B2B de servicii de turism, specializat in oferirea unui portofoliu complex de hoteluri. Produsul Accent DMC include contracte directe in Romania si in regiunea mai larga a Europei de Sud-Est si continut agregat provenind de la distribuitori globali si DMC-uri locale.
Folosind tehnologia API avansata, oferim o platforma de distributie robusta si scalabila care raspunde nevoilor resellerilor, wholesaler-lor si clientilor corporate. Echipa noastra dedicata de profesionisti in turism este angajata sa ofere sprijin si sa asigure un flux operational ireprosabil.