-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

CONSULTANT FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE

SIGM HOME PROJECTS SRL
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul Ideal:
 studii superioare;
 persoană optimistă cu atitudine pozitivă;
 persoană care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientată spre rezultate;
 persoană responsabilă, implicată în activitate, cu disponibilitate pentru deplasări pe teren, care să aiba abilități foarte bune de comunicare;
 persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent;
 persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită;
 abilități conceptuale în realizarea de materiale scrise;
 experiență în managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj;
 cunostințe în domeniul achizițiilor publice;
 abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții prompt!!;
 abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități;
 capacitatea de a lucra independent

Descrierea jobului

Descrierea jobului
 scriere/implementare proiecte Fonduri Europene Nerambursabile în perioada curentă a programului de finanțare și, pentru că ne gandim ︃​︁︄︇​︆︀​︆︂la o colaborare pe termen lung, deschidere de a lucra și în perioada urmatoare a programului de finanțare (2021 – 2027). Programe operaționale: Programul Operațional Infrastructură Mare, Programul Operațional Competitivitate și Programul Operațional Regional, Planul Național de Redresare și Reziliență;
 menținerea legăturilor cu instituțiile publice în vederea obținerii în termen a documentelor necesare desfășurarii activității;
 consultarea în permanență a modificarilor legislative referitoare la obținerea avizelor și acordurilor
 pregătire, verificare și depunere documentații în vederea depunerii la verificatorii de proiecte;
 evaluarea tehnică și financiară a documentațiilor de achizitie publică;
 elaborare documente specifice activității;
 analiza ghidurilor de finanțare în vederea întocmirii dosarelor pentru obținere finanțare prin : PNRR, AFIR, POR, AFM, CNI etc., în funcție de liniile de finanțare deschise;
 coordonarea unui portofoliu de proiecte;
 realizarea activităților de management de proiect, planificare, monitorizare a activității, controlul costurilor, raportare, evaluare;
 colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;

Beneficii:
 iți oferim toate resursele și toată susținerea să te dezvolti într-o echipă de profesioniști;
 lucrul în cadrul unei echipe cu vastă experiență în consultanta si proiectare;
 financiar : bonus de performanta
 medical: abonament servicii medicale
 dezvoltare : - team-building
- traininguri de specializare
- cursuri de dezvoltare personala
 timp liber : - extra zile de concediu
- evenimente /petreceri de companie
 mediu de lucru plăcut și condiții bune de muncă: birouri /scaune ergonomice, cafea /ceai la birou, telefon mobil.

Descrierea companiei

SIGM HOME PROJECTS SRL este o firmă de consultanță și proiectare în domeniul fondurilor europene/fonduri guvernamentale, cu capital românesc, ce și-a stabilit obiective de performanță satisfacerea unei game lărgite de nevoi ale beneficiarilor în domeniul serviciilor de consultanță în management/ proiectare/achiziții publice pentru obținerea și implementarea de proiecte/investiții cu ajutorul programelor de finanțare națională sau europeană, în administrație publica și instituții de stat, cât și pentru companiile private medicale.
Societatea noastră oferă o gamă diversificată de servicii pentru clienți: scriere proiecte în vederea finanțării din fonduri europene și guvernamentale prin diverse Programe de finanțare, implementarea proiectelor finanțate, organizare proceduri de achiziții aferente proiectelor finanțate, asistență oferită beneficiarilor ce realizează investițiile pentru proiectele finanțate în perioada de execuție. Prin prestarea acestor categorii de servicii beneficiarii noștri și-au putut dezvolta localitățile și companiile în mod armonios prin diversitatea de probleme rezolvate în baza proiectelor întocmite în partenerat cu societatea noastră.
Publicat 4 Nov. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 4 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.