Call Center / Helpdesk pt. Semnaturi Electronice - Bucuresti
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- student in anii terminali sau absolvent de facultate la inceput de cariera
- utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows - instalare aplicatii)
- aptitudini bune de comunicare
- capacitate de a lucra in conditii de solicitare intense
- capacitate de a gasi solutii rapide
- capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm
- foarte buna cunoastere a limbii romane (citit/scris/vorbit)
- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel incepator
- atitudine proactiva si orientata spre client
- disponibilitate de a lucra in ture
Descrierea jobului
- acordarea de asistenta tehnica, telefonic si e-mail, in legatura cu obtinerea, instalarea si utilizarea certificatelor digitale furnizate de ︃︁︄︅︇︂︄︄Digisign
- indeplinirea taskurilor interne legate de certificate digitale
Beneficii:
-mediu de lucru modern
-lucrul intr-o echipa tanara si dimanica
-posibilitate de avansare si perfectionare profesionala
-alte beneficii: bonuri de masa, decontari transport RATB/Metrorex
Descrierea companiei
DigiSign este unul din principalii furnizori din domeniul serviciilor de infrastructura a cheii publice (PKI) si securitatea tehnologiei informatiilor. DigiSign este o autoritate de certificare (AC) acreditata din Romania care permite afacerilor si consumatorilor sa comunice si sa incheie cu incredere tranzactii prin retelele digitale.
DigiSign ofera produse si servicii de varf pentru piata romaneasca si se recomanda ca partener ideal pentru stabilirea locala a oricarui tip de solutii IT domeniul PKI. In cadrul companiei DigiSign se pune accent atat pe tehnica si infrastructura, cat si pe dezvoltare operationala.
DigiSign pune accent pe:
- calitatea solutiilor furnizate;
- know-how-ul si experienta recunoscuta;
- experienta specialistilor din cadrul echipei;
- abilitatea de a implementa tehnologii de ultima ora;
- suportul tehnic de calitate, disponibil 24/7;
- atentia deosebita pe care o acorda fiecarui proiect
Informatii detaliate la www.digisign.ro