Business Operations & Development Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Gândire strategică și capacitatea de a conduce la schimbare, mentalitate si abordare antreprenorială;
Capacitate de adaptare si flexibilitate;
Excelente abilități de comunicare și relationare interpersonala, spirit de echipa;
Leadership si capacitatea de a dezvolta, motiva si coordona o echipa;
Puternice abilități analitice, de gandire critica si de project management;
Orientare catre identificarea solutiilor pentru depasirea provocarilor;
- Tehnici de vanzare, negociere si persuasiune;
Studii superioare in domeniul economic;
Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
Experienta relevanta de management de business sau de anteprenoriat de minim 5 ani - elaborare si implementare bugete, elaborare de strategii si de planuri de actiuni; organizare de procese;
Experienta relevanta in coordonarea directa si dezvoltarea unei echipe medii;
Permis de conducere categoria B de minim 5 ani.
Disponibilitate pentru deplasari periodice in tara si in strainatate.
Descrierea jobului
Candidatul ideal este un gânditor strategic, cu abilități excelente de conducere și o înțelegere profundă a operațiunilor de afaceri.
Ce vei face in echipa si cu echipa noastra:
Colaboreaza cu Directorul General cu privire la definirea strategiei companiei si a politicilor si procedurilor interne, participa activ si opefra sprijin in luarea deciziilor importante ce vizeaza investii, buget, echipa, planuri de dezvoltare etc;
Coordoneaza implementarea strategiei de cresterere si dezvoltare a celor 2 linii de business – Romero Amanet si Maia Bijou;
Stabileste obiective specifice corelate cu obiectivele companiei, monitorizeaza evolutia pprincipalilor indicatori specifici activitatii, defineste planuri de actiune si monitorizeaza implementarea acestora, oferind suportul necesar.
Gestioneaza P&L si bugete, intocmeste rapoarte/statistici/lunare/trimestriale/anuale pentru conducerea companiei.
Stabileste si negociaza politica de pret a companiei tinand de factorii externi si interni;
Urmăreste gradul de satisfacție al clienților și implementeaza măsurile necesare de imbunatatire si dezvoltare a relatiei de lunga durata cu acestia.
Coordoneaza activitatea celor 20 de agentii Romero ce ofere servicii de amanet si 2 magazine de bijuterie Maia Bjou, monitorizeaza si asigura buna functionare a acestora;
Evalueaza, instruieste si ofera sprijin constant pentru dezvoltarea competentelor si abilitatilor membrilor echipei, gestioneaza echipa din subordonare, în conformitate cu politicile companiei.
Coordoneaza activitatea zilnica a subordonatilor, identifica si solutioneaza situatiile aparute;
Lucreaza in stransa legatura cu departamentele de HR, Marketing, Evaluare metale pretioase, Serviciu clienti si altele, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la inceputul fiecarui an, precum si imbunatatirea constanta a politicilor si procedurilor interne.
Cerceteaza si dezvolta metode si proceduri noi de management, pentru eficientizarea activitatii;
- Negociaza si administreaza contractele cu partenerii cheie ai companiei (furnizori, clienti, parteneri);
O echipa dedicata iti va fi alaturi tot timpul, impreuna cu o serie de beneficii si intrumente de lucru:
Autonomie si putere decizionala in plan operational si in colaborare directa cu directorul general si actionariatul companiei in plan strategic;
Sprijin pentru evolutia profesionala si dezvoltarea personala prin programe de training, de mentorat si coaching, de teambuilding;
Cultura organizationala orientate catre oameni si catre clienti, mediu de lucru placut si dinamic, intr-o companie stabila, in plina dezvoltare, avand investitii continue, in oameni si in infrastructura;
Pachet de beneficii atractiv, avand sistem complex si competitiv de bonusuri, la care se adauga si alte avantaje (tichete de masa; prime de vacanta, zi de nastre, Craciun, Paste; reduceri la achizitia de produse din portofoliul companiei);
Toate instrumentele de lucru necesare pentru desfasurarea activitatii (masina de serviciu, laptop, telefon si altele).
Descrierea companiei
- 29 Nov. 2024
Business Developer
MIHAIL HOUSE OF DRINKS S.R.L.
București, Bragadiru, Ciorogarla și alte 2 orașe3500 RON net / lună -
-