-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Billing Specialist

DELIVERY SOLUTIONS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Billing Specialist, Bucuresti, Ilfov

Descrierea jobului

Ce ar trebui sa ai?

  • Foarte bune abilitati de utilizare PC (Microsoft Teams, Excel, Outlook, OneDrive);
  • Experienta anterioara de minim ︃​︁︆​︁︃︇​︂︂︉3 ani intr-o pozitie similara;
  • Cunostinte minime de contabilitate primara;
  • Experienta in folosirea softurilor de contabilitate, SAP ar fi un avantaj;
  • Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
  • Orientare spre gasirea rapida de solutii;
  • Atentie distributiva si capacitate de concentrare;
  • Capacitate de organizare si planificare a muncii;
  • Atitudine proactiva si deschidere spre nou;
  • Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;
  • Implicare in atingerea obiectivelor de echipa.

Ce ar trebui sa faci?

  • Sa indeplinesti zilnic sarcini legate de emiterea si transmiterea facturilor catre SPV/sau clienti externi,
  • Sa emiti facturi de storno, analiza si sa solutionezi erorile aparute;
  • Sa raspunzi solicitarilor primite din partea colegilor si/sau clientilor referitor la detaliile facturilor emise;
  • Sa intocmesti rapoarte spefice referitoare la facturile emise;
  • Vei colabora cu departamentele Revenue, Comercial, LPI, etc. in vederea obtinerii de informatii corecte si complete cu privire la neconconcordantele observate in procesul de facturare;

Cu ce vine jobul la pachet?

  • Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
  • Traininguri de specialitate & acces gratiuit in platforme de learning;
  • Abonament pentru servicii medicale;
  • Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
  • Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune.

Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
 

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

 

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
 

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 19 Nov. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 19 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.