Auditor intern in sectorul public
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- sa fie absolvent al unei facultati cu profil economic/ juridic;
- sa aiba experienta de cel putin 2 ani intr-o activitate cu profil economic/ juridic ;
- sa aiba abilitati de planificare, organizare si evaluare;
- sa aiba capacitate de analiza si sinteza a unor documente complexe, rigurozitate, onestitate şi responsabilitate;
- sa fie persoana dinamica, serioasa;
- sa aiba excelente abilitati de comunicare, prezentare si consiliere;
- gândire analitică şi sintetică si abilitați pentru rezolvarea problemelor;
- abilitați de comunicare şi de prezentare, atât orală, cât şi în scris;
- capacitatea de a identifica probleme, de a formula ipoteze şi soluţii, de a răspunde pentru deciziile luate sau sarcinile îndeplinite, indiferent de rezultat;
- disponibilitate de colaborare, pentru a acorda suport si a lucra cu colegii pentru un obiectiv comun;
- sa aiba cunoștințe de operare PC: MS Office;
Descrierea jobului
- Elaboreaza propuneri de norme metodologice privind ︃︁︄︄︂︅︅︁︁︆activitatea de audit intern;
- Participa la elaborarea proiectului planului multianual de audit public intern
- Efectueaza activităţile de audit intern în conformitate cu planul anual de audit intern aprobat;
- Identifică şi evaluează riscurile semnificative legate de domeniul său de activitate;
- Urmărește implementarea de către toate structurile interne implicate a recomăndarilor formulate
- Urmărește aplicarea sistemului de control intern în aria specifică de activitate
- Utilizează eficient aplicaţiile informatice destinate desfăşurării activităţii sale – Microsoft Office;
- Verifica functionarea si eficienta fluxurilor informationale intre compartimente
- Participa la elaborarea raportului anual al activităţii de audit public intern si/sau alte raportari asupra misiunilor intreprinse.
Descrierea companiei
De peste 80 de ani, noi suntem specialisti in prelucrarea sticlei optice, iar scopul nostru este sa realizam aparate opto-mecanice de calitate pentru dumneavoastra. Preocuparea noastra este sa îmbunatatim ce este bun, sa furnizam produse de înalta calitate care sa-si pastreze caracteristicile in timp. IOR a fost infiintata in 1936 si este singura societate româneasca cu traditie in proiectarea si realizarea de aparatura opto-mecanica. In 1941, IOR este militarizata si se vor realiza cu precadere produse pentru armata (binocluri, lunete, telemetre etc). Dupa 1949, se produc primele lentile de ochelari, apoi in 1951 este realizat primul microscop didactic, iar in 1954 primul aparat foto. Dupa 1959, se acorda o mai mare atentie domeniului medical si apar primele produse pentru oftalmologie, de asemenea incepe si productia de aparatura de proiectie cinematografica. In 1960, IOR produce primul microscop de laborator binocular, in 1961 primul unit dentar, in 1962 primul microscop de cercetare, iar in 1967 incepe sa produca obiective foto. Dupa anii 1980, sunt abordate noi domenii precum: optoelectronica, laser, metrologie, termoviziune cu aplicatii diverse. In obligatia noastra de a furniza pietii interne si externe produse de calitate, IOR a facut in ultimii ani schimbari structurale majore, inoindu-si linia tehnologica cu centre de prelucrare si strunguri cu comanda numerica, aparate de control. In prezent, in IOR este implementat un sistem al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001.