Asistenta personala manager
BROKER TRANS SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cautam o persoana motivata, cu o gandire pro-activa si analitica, cu energie si vibe pozitiv care sa indeplineasca activitatea de asistenta personala a managerului. Nu este necesară experiență anterioară, dar candidata trebuie să fie adaptabila si atenta la detalii.
Descrierea jobului
Asistenta persoanala manager cu abilitati multiple:
- cunostinte de operare PC: word/excel pt a intocmi rapoarte/tabele/situatii
- abilitati de navigare internet, ︁︈︁︁︆︅︂︄︃social media pt promovare/oferte
- gestionarea conturilor social media – planificare și postari pe Facebook, Instagram și urmarirera performantei postarilor
- Suport administrativ – evidenta facturilor ce tin de departamentul de dezvoltare imobiliara și centralizarea acestora, în colaborare cu departamentul financiar.
- abilitati de comunicare
- prospectare de piata, contactare telefonica parteneri prin activitati de research, culege, introduce si proceseaza diverse informatii obtinute in bazele de date ale firmei, asigurandu-se ca informatia este corecta
- cunostinte de lb. engleza
- cunostinte basic financiar/contabile
- abilitati organizatorice
Descrierea companiei
Suntem o companie de expeditie (intermedieri transporturi) cu o experienta de peste 12 ani in domeniu, specializati pe servicii de transport marfuri in regim de temperatura controlata. De asemenea devoltam in paralel si proiecte imobiliare in Oradea.
Publicat
8 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
8 Dec. 2024
Joburi similare