Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunoștiințe Microsoft Office (Word, Excel)
- Bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții și cu colegii, limbaj diplomat și politicos.
- Persoană cu atitudine pozitivă, punctuală, ordonată, dinamică, clară și coerentă în exprimarea verbală, scrisă.
- Capacitate de asimilare rapida, Inițiativă, responsabilitate, lucru în echipă.
- Capacitate de analiză și sinteză, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv
- Spirit de inițiațivă și cooperare,
- Capacitate de respectare a programului de lucru
- Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări
- Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare
- Viteză de reacție și abilități de organizare și prioritizare
Descrierea jobului
︁︈︂︂︅︁︄︉︁︅︈Responsabilitățile postului:
- Respectarea programului de lucru
- Organizarea activității în biroul de proiectare - preia și gestionează / redirecționează apelurile telefonice, corespondența, e-mailurile
- Gestiune consumabile birou: Papetărie, Tonere/Cartușe imprimante/ Plottere, Elemente pentru îndosariere, Gestiune elemente pentru protocol/Cafea/Ceai, Gestiune materiale necesare pentru curățenie și dezinfecție
- Copierea/scanarea//arhivarea diferitelor materiale specifice activităților de proiectare
- Efectuarea de expediții de plicuri/colete către clienți și furnizori
- Gestiunea registrului de intrări și ieșiri documente (electronic) și Arhivarea fizică/ electronică a corespondenței cu clientul și alte instituții (intrări și ieșiri)
- Arhivarea fizică și electronică a contractelor, facturilor și altor documente cu clientul
- Participarea la sedințe de progres și întocmire minută sedință : cu clientul/ interne (ale echipei PSC) / cu subcontractorii
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu de lucru flexibil, care promovează echilibrul între viața personală și profesională, alături de o echipă de profesioniști talentați și pasionați
- Acces la sistemul medical privat (pachet medical Regina Maria – Partener Ultra)
- Numărul zilelor de vacanță în funcție de vechimea totală în muncă.
- Posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele. Acces la programe de formare și training-uri de specializare
- Petrecere de Crăciun
- Evenimente team building (minim unul pe an)
- Ceai/Cafea/Snacks-uri la birou
Descrierea companiei
PIPESUPPORT CONSULT s-a fondat în Ianuarie 2006 în București, având o gamă largă de capabilități și experiență în următoarele domenii de activitate: Energie, Rafinării Petrochimice, Structuri Civile și Industriale. De peste 10 ani, nu numai în România, ci și în Europa, PIPESUPPORT CONSULT a dobândit o bună reputație datorită calității recunoscute a specialiștilor și realizărilor sale și prin îmbunătățirea continuă a performanțelor sale în ceea ce privește calitatea serviciilor pe care le oferim. Compania noastră oferă servicii de inginerie de înaltă calitate și de asistență tehnică, și se asigură că serviciile noastre sunt în conformitate cu cerințele clienților, de asemenea, cu scopul de a satisface cerințele de calitate, mediu, sănătate și siguranță.