ASISTENT MANAGER
Umiva Engineering S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare în domeniul financiar-contabil sau administrarea afacerilor;
Abilități excelente de comunicare orală și scrisă;
Cunoștințe avansate de operare a computerului și a pachetului MicroSoft-Office;
Utilizează limba engleză la nivelul mediu scris-vorbit;
Experiență/cunoştinţe de utilizare a nomenclatorului de arhivare;
Utilizarea şi gestionarea calculată a timpului de lucru și prioritizarea sarcinilor;
Atitudine proactivă, adaptabilitate și capacitate de a lucra sub presiune.
Abilități excelente de comunicare orală și scrisă;
Cunoștințe avansate de operare a computerului și a pachetului MicroSoft-Office;
Utilizează limba engleză la nivelul mediu scris-vorbit;
Experiență/cunoştinţe de utilizare a nomenclatorului de arhivare;
Utilizarea şi gestionarea calculată a timpului de lucru și prioritizarea sarcinilor;
Atitudine proactivă, adaptabilitate și capacitate de a lucra sub presiune.
Descrierea jobului
Acordarea de suport conducerii societăţii în desfăşurarea activităţilor zilnice;
Îndeplinirea activităţilor de secretariat (preluare şi redirecţionare apeluri, redactare e-mailuri, pregătire ︃︁︄︄︂︀︆︆documente de management, aprovizionare produse birotică şi protocol, activităţi de protocol, programare şi stabilire întâlniri, etc.);
Arhivarea Contractelor de Vânzare-Cumpărare;
Urmărirea încasărilor din arende + plata impozitelor;
Contabilitatea primară a unei societăţi cu activitate redusă;
Planificarea și rezervarea călătoriilor, inclusiv transport, cazare și alte detali logistice;
Pregătirea rapoartelor periodice sau la cerere, oferind informații relevante și analize necesare luării deciziilor;
Gestionarea registrului de intrari – ieşiri;
Gestionarea corespondenței electronice și fizice, filtrarea și redirecționarea mesajelor relevante;
Planificarea și rezervarea călătoriilor, inclusiv transport, cazare și alte detali logistice;
Oferta noastră:
- Un mediu de lucru plăcut şi profesional
- Contractde muncă, salariu competitiv şi negociabil în funcţie de experienţă
- Program de lucru săptămânal Luni -Vineri
Îndeplinirea activităţilor de secretariat (preluare şi redirecţionare apeluri, redactare e-mailuri, pregătire ︃︁︄︄︂︀︆︆documente de management, aprovizionare produse birotică şi protocol, activităţi de protocol, programare şi stabilire întâlniri, etc.);
Arhivarea Contractelor de Vânzare-Cumpărare;
Urmărirea încasărilor din arende + plata impozitelor;
Contabilitatea primară a unei societăţi cu activitate redusă;
Planificarea și rezervarea călătoriilor, inclusiv transport, cazare și alte detali logistice;
Pregătirea rapoartelor periodice sau la cerere, oferind informații relevante și analize necesare luării deciziilor;
Gestionarea registrului de intrari – ieşiri;
Gestionarea corespondenței electronice și fizice, filtrarea și redirecționarea mesajelor relevante;
Planificarea și rezervarea călătoriilor, inclusiv transport, cazare și alte detali logistice;
Oferta noastră:
- Un mediu de lucru plăcut şi profesional
- Contractde muncă, salariu competitiv şi negociabil în funcţie de experienţă
- Program de lucru săptămânal Luni -Vineri
Descrierea companiei
Suntem o companie tânără dar, cu o vastă experienţă. Suntem un jucător important pentru piaţa de construcţii drumuri, poduri, baraje sau construcţii civile. Ne demonstrăm comtinuu abilităţile şi profesionalismul construind durabil, lucrări ce pot fi admirate şi utilizate deja în capitală şi nu doar.
Dacă eşti interesat să ne cunoşti, aplică la unul dintre job-urile ofertate de noi şi hai în echipă!
Dacă eşti interesat să ne cunoşti, aplică la unul dintre job-urile ofertate de noi şi hai în echipă!
Publicat
4 Nov. 2024
Reactualizat
4 Nov. 2024
Expiră
4 Dec. 2024
Joburi similare