Asistent manager
GLOBAL GRAIN INTERNATIONAL SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
cunostinte solide de Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
studii superioare , preferabil in domeniul administrativ sau secretariat;
cunoasterea limbii romane;
fluenta in conversatie si persuasiune;
punctualitate, seriozitate si profesionalism;
organizare si seriozitate in realizarea sarcinilor;
comunicare eficienta, orientare catre clienti si relationare profesionala;
capacitate organizatorica, atentie la detalii, multitasking, confidentialitate si abilitatea de a lucra sub presiune;
cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat este obligatorie ( cunoasterea limbii ruse constituie un avantaj);
studii superioare , preferabil in domeniul administrativ sau secretariat;
cunoasterea limbii romane;
fluenta in conversatie si persuasiune;
punctualitate, seriozitate si profesionalism;
organizare si seriozitate in realizarea sarcinilor;
comunicare eficienta, orientare catre clienti si relationare profesionala;
capacitate organizatorica, atentie la detalii, multitasking, confidentialitate si abilitatea de a lucra sub presiune;
cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat este obligatorie ( cunoasterea limbii ruse constituie un avantaj);
Descrierea jobului
Responsabilitati:
gestionarea corespondentei interne si externe, a apelurilor telefonice si a emailurilor;
primirea vizitatorilor;
gestionarea agendei;
suport administrativ;
coordonarea ︃︁︄︄︃︁︁︇aprovizionarii;
centralizeaza si pregateste documentele ce trebuie semnate de catre conducerea companiei;
contacteaza diversi colaboratori si furnizori de servicii;
organizarea si arhivarea documentelor;
asistenta pentru echipa de management;
coordonarea activitatilor zilnice de secretariat.
gestionarea corespondentei interne si externe, a apelurilor telefonice si a emailurilor;
primirea vizitatorilor;
gestionarea agendei;
suport administrativ;
coordonarea ︃︁︄︄︃︁︁︇aprovizionarii;
centralizeaza si pregateste documentele ce trebuie semnate de catre conducerea companiei;
contacteaza diversi colaboratori si furnizori de servicii;
organizarea si arhivarea documentelor;
asistenta pentru echipa de management;
coordonarea activitatilor zilnice de secretariat.
Descrierea companiei
Se ofera :
salariu atractiv ;
tichete de masa ;
mediu de lucru dinamic, cu posibilitati de dezvoltare profesionala.
salariu atractiv ;
tichete de masa ;
mediu de lucru dinamic, cu posibilitati de dezvoltare profesionala.
Publicat
24 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
23 Nov. 2024
Joburi similare