-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Asistent manager de marketing

AIRLESS CONSULTING S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cum este candidatul ideal:

  • Are cunoștințe tehnice și practice (obligatoriu) în scrierea textelor, editarea foto-video (Canva si Capcut), experiență în utilizarea Meta Business Suite
  • Responsabil - îndeplinești cu grijă toate activitățile care se află în sarcina ta.
  • Abilități de operare a calculatorului și a telefonului mobil (obligatoriu)
  • Creativitatea trebuie să fie punctul tău forte
  • Abilități dе orientare virtuală (știi să cauți rapid informațiile în mediul online)
  • Cunoști foarte bine gramatica limbii române
  • Dorința și abilitatea de a învăța eficient, de îmbunătățire de sine în toate privințele
  • Abilitatea de a duce lucrurile până la capăt fără supraveghere constantă
  • Atent la detalii
  • Experiență anterioară pe o poziție similară constituie un avantaj
  • Limbi străine la un nivel de minim B1: Engleză
  • Curios – mai ales în legătură cu oamenii, dar și cu produsele, cu noile metode de marketing;
  • Bun comunicator – te faci ușor înțeles de oameni întrucât știi să fii clar în exprimare, concis, amabil si îți place să oferi îndrumări și sfaturi
  • Sociabil – cu un zâmbet mereu prietenos și o atitudine binevoitoare față de clienți și colegi. Ești intuitiv, și poți înțelege ce nevoi au persoanele din jurul tău

Descrierea jobului

Ce trebuie să știi din prima:

La noi te vei dezvolta continuu. Noi suntem într-o continuă dezvoltare personală și ︁︈​︁︉︁​︂︁︅​︃︀profesională accelerată așa că va trebui să ți ritmul cu noi. Vom învăța împreună o grămadă de lucruri noi, tocmai de aceea cel mai important lucru e să fii deschis spre a ne dezvolta împreună atât pe plan personal cât și profesional.

Misiunea noastră este să oferim cât mai multă valoare clienților noștri.

Responsabilitățile postului includ:

La început te vei ocupa de tot ce înseamnă social media și editarea materialelor foto-video, vei crea postările și le vei programa pe rețelele de socializare, iar apoi în funcție de abilitățile tale vom structura munca ta astfel încât să faci lucrurile la care performezi cel mai bine. În lista de mai jos sunt câteva din task-urile pe care le vei face.

• Vom face poze și filmări împreună pentru a crea content pe social media după care vei face editările necesare (nu te gândi că facem filmări de Hollywood, facem reels-uri pentru social media pe care doar le montăm cu programe de editare precum CapCut) și le vei programa pe rețelele sociale
• Vei organiza materialele primite astfel încât să fie ușor accesibile oricui
• Vei pregăti și implementa calendarul lunar de postări pentru social media
• O să faci bannere și creative pentru website-ul nostru în campaniile promoționale
• Vei învăța să scrii blog-uri și newslettere despre produsele noastre și materiale educative
• Vei învăța să scrii descrieri pentru produsele de pe website-ul nostru astfel încât clienții să aibă o experiență cât mai plăcută și să găsească toate informațiile relevante
• Vei ține legătura cu echipa de marketing cu care lucrăm pentru a crea împreună strategii de dezvoltare și creștere
• Vei răspunde comentariilor de pe social media pentru a crea engagement
• Vom gândi împreună campaniile lunare de marketing pe care le facem
• Vom învăța împreună să lucrăm cu cât mai multe tool-uri și vom încerca în permanență să ușurăm și să ne îmbunătățim munca
• Colaborarea cu echipa de vânzări pentru transmiterea campaniilor pe care le facem
• Vei ține legătura cu diferiți parteneri și furnizori pentru a implementa campanii de marketing
• Redactezi proceduri care ne vor ajuta sa delegăm sarcinile pe care le avem în momentul în care ne mărim echipa
• Te vei asigura că imaginea noastră și a companiei noastre este într-o continuă creștere
• Vei participa împreună cu noi la traning-uri în țară și străinătate unde vom crea împreună materiale relevante pentru clienții noștri

Ce oferim?

• Oferim training detaliat și aprofundat în domeniul firmei, produselor, procedurilor și operațiunilor
• Acces la cursuri de dezvoltare personală și profesională
• Laptop
• Acces la orice soft sau program ai nevoie pentru a-ți putea face munca cât mai ușoară
• Bonusuri periodice în funcție de performanța și dezvoltarea ta
• Mediu de lucru plăcut, echipă și management tânăr
• Salar 3500 lei - după 3 luni vei primi o mărire salariala de 500 lei.

Locație fixă: BIROU Airless Consulting, P-ța 1 Mai – CLUJ NAPOCA Full Time: 09:30 - 18:00

Nu căutăm oameni care vor să lucreze remote. Informațiile cele mai prețioase sunt în showroom-ul nostru și de acolo ne inspirăm și creăm marea majoritate a contentului pe care îl facem.

Descrierea companiei

Dacă vrei să vezi ceea ce facem deja și ce va trebui să faci și tu, intră pe rețelele sociale și caută Airless Consulting. Acolo vei vedea o parte din munca pe care noi o facem pe zona de social media. Înainte de a aplica te rugăm să vizionezi ceea ce facem deja iar dacă consideri că poți reproduce și aduce îmbunătățiri, te așteptăm la un interviu.

Dacă ești interesat/ă să devii parte a echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău și o scrisoare de intenție prin care să ne prezinți experiența ta și motivația ta pentru acest post.
Publicat 26 Nov. 2024 Reactualizat 26 Nov. 2024 Expiră 26 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.