Asistent executiv financiar-contabilitate
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
- Capacitate de decizie si orientare catre rezultate;
- Gandire analitica si initiativa;
- Rigurozitate si respectarea termenelor;
- Capacitate de a organiza / coordona mai multe activitati simultan;
- Buna cunoastere a limbii engleze;
- Abilitatea de a lucra in conditii de confidentialitate, asigurandu-se ca informatiile sunt comunicate in timp util si corespunzator, atat in interiorul cat si in afara companiei;
- Un grad mare de flexibilitate, prioritizare, adaptabilitate si capacitate decizionala;
- Experienta anterioara intr-un post similar in domeniul asigurarilor constituie avantaj;
- Asigura confidentialitatea ariei acoperite in indeplinirea sarcinilor;
- Utilizare avansata a pachetului Office (Power Point, Word, Excel), Outlook;
Descrierea jobului
- Se asigura de conformitatea documentelor contabile care ajung la plata (cerere de achizitie, contracte, precum ︃︁︄︅︆︂︃︆si a altor documente conform procedurilor in vigoare);
- Efectueaza operatiuni de trezorerie, inclusiv procesarea platilor, transferurilor bancare si descarcarea extraselor;
- Pregateste prezentari pe baza cifrelor financiare sau a altor informatii primite (inclusiv din sfera ESG) si urmareste statistici, le centralizeaza si realizeaza rapoarte pe seama lor;
- Poate coordona proiecte in aria de raportare;
- Organizeaza calendarul zilnic al departamentelor de raportare si comunica orice modificare/ adaugire intervenita;
- Asista departamentele de raportare cu privire la orice solicitari suplimentare de rapoarte, creare de tabele si urmarire de date de la diversi membri ai echipei din cadrul companiei;
- Pregateste corespondenta zilnica si cea specializata, inclusiv minutele sedintelor;
- Preia apelurile telefonice si mesajele, actionand in consecinta;
- Pastreaza si organizeaza dosare/ mape cu documente (corespondenta, minutele de sedinta);
- Centralizeaza si intocmeste deconturi;
- Contribuie la pregatirea materialelor privind rapoarte operationale si prezentari, din punct de vedere administrativ (redactare, transmitere, copiere);
- Asista departamentele de raportare in aspecte administrative, coordonare si alte sarcini pentru atingerea obiectivelor;
- Transmite spre semnare de catre CFO documentele primite de la diverse departamente ale companiei;
- Asigura o comunicare eficienta si calitativa in relatia cu colaboratorii interni si externi;
Descrierea companiei
BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
Prezentare generala:
2005 BCR Asigurari de Viata a fost infiintata la sfarsitul anului 2005 ca subsidiara a celei mai mari banci comerciale din Romania, BCR. 2006 Compania si-a inceput activitatea operationala in luna ianuarie 2006, in vederea dezvoltarii conceptului modern de servicii financiare integrate prin includerea in oferta Grupului BCR a asigurarilor de viata alaturi de servicii bancare, de administrare a activelor, leasing si asigurari generale. In anul 2006, actionarul majoritar BCR a fost preluat de Grupul Erste. 2007 In cursul anului 2007 compania a fost autorizata si ca administrator de fonduri de pensii facultative si a lansat primul sau fond de pensii facultative: Fondul BCR Prudent. 2008 In septembrie 2008 grupul austriac de asigurari Vienna Insurance Group achizitioneaza 88,47% din BCR Asigurari de Viata, BCR detinand un procent de 5%, restul actiunilor fiind detinute de catre persoane fizice.
Vienna Insurance Group, actionarul majoritar al companiei, este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de asigurari din Europa Centrala si de Est si cuprinde aproximativ 50 de companii, activand in 25 de tari si oferind servicii de inalta calitate si solutii inovative de asigurare.
-
- 25 Nov. 2024
ASISTENT MANAGER CONTABILITATE SI OPERATIUNI LOGISTICE
Adrian Sistem SRL
București3500 - 5500 RON net / lună -