ASISTENT ADMINISTRATIV
TRI FARM
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-Studii superioare (de preferat in domenii precum administratie, economie sau similar);
- Experienta pe o pozitie similara (constituie un avantaj);
- Rapiditate ︉︄︈︁︃︄︄︂︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎in operarea pe calculator;
- Atentie la detalii;
- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
- Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;
- Persoana foarte organizata, serioasa, muncitoare, dornica de a invata lucruri noi;
- Cunostinte solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
- Experienta pe o pozitie similara (constituie un avantaj);
- Rapiditate ︉︄︈︁︃︄︄︂︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎in operarea pe calculator;
- Atentie la detalii;
- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
- Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;
- Persoana foarte organizata, serioasa, muncitoare, dornica de a invata lucruri noi;
- Cunostinte solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
Descrierea jobului
Gestionarea corespondentei, documentelor.
Organizarea si arhivarea documentelor fizice și electronice.
Intocmirea si actualizarea rapoartelor, centralizatoarelor sau a altor documente administrative.
︃︁︃︈︃︇︆︉Ofera suport departamentului administrativ cat si managerului societatii.
Coordonarea agendelor si programarilor pentru echipa.
Contribuirea la buna functionarea a activitatilor zilnice ale companiei
Colaborarea cu alte departamente pentru rezolvarea problemelor administrative.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv si prime de sarbatori;
Tichete de masa;
Posibilitati de dezvoltare profesionala;
Un mediu de lucru dinamic si colegi prietenosi.
Organizarea si arhivarea documentelor fizice și electronice.
Intocmirea si actualizarea rapoartelor, centralizatoarelor sau a altor documente administrative.
︃︁︃︈︃︇︆︉Ofera suport departamentului administrativ cat si managerului societatii.
Coordonarea agendelor si programarilor pentru echipa.
Contribuirea la buna functionarea a activitatilor zilnice ale companiei
Colaborarea cu alte departamente pentru rezolvarea problemelor administrative.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv si prime de sarbatori;
Tichete de masa;
Posibilitati de dezvoltare profesionala;
Un mediu de lucru dinamic si colegi prietenosi.
Descrierea companiei
Grupul Maxifarma are ca principal domeniu de activitate comercializarea cu amanuntul a produselor farmaceutice in unitati specializate. Lant de farmacii aflat intr-o continua expansiune, care pune accent pe calitatea serviciilor si profesionalism. Compania a avut o etapa rapida de dezvoltare incepand cu 2007.
Publicat
2 Dec. 2024
Reactualizat
2 Dec. 2024
Expiră
1 Ian. 2025
Joburi similare