Analist Servicii Clienți - PPC
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
- Program de lucru: LUNI – VINERI / Full Time -8h/zi
Te invităm să te alături ︃︁︄︅︄︀︁︂︁echipei PPC, dacă:
- Ai minimum 6 luni experiență pe o poziție similară: suport vânzări clienți, consultant vânzări, în domeniile: vânzări, comerț, retail, industrie energetică - reprezintă avantaj;
- Ai studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- Ai cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, E-mail, Internet, Salesforce)
- Ai atitudine pozitivă și dorinţa de a te dezvolta profesional.
Responsabilități:
- Vei promova activ produsele și serviciile PPC și vei acorda suport și consultanță clienților din magazin;
- Vei realiza vânzări de produse și servicii din portofoliul companiei, către clienții existenți sau prospecți;
- Vei rezolva solicitările clienților și vei oferi informații de natură comercială (ofertă, preț, condiții contractuale etc.) și tehnică (caracteristici, rețea, service etc.) despre produse și servicii;
- Vei solicita constant feedback de la client pentru a te asigura că soluția propusă este cea potrivită pentru acesta;
- Vei completa și vei actualiza diferite date în sistemele informatice ale companiei.
Salarizare și beneficii:
- Pachet salarial fix + bonus individual corelat cu performanța lunară;
- Sistem de comisionare care îți permite să îți creșți venitul lunar;
- Tichete de masă;
- Program de induction pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional;
_____________________________________________________________________________________________
Descrierea companiei
PPC este o companie multinațională și unul dintre cei mai mari furnizori de servicii integrate de energie și gaz din întreaga lume. Prezentă pe piața din România încă din 2005, PPC este, în acest moment, unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic.
În companiile PPC din România lucrează oameni de o mare diversitate, la început de drum sau cu multă experiență, cu pasiuni inedite sau focus pe carieră, care își dezvoltă abilitățile în roluri diferite, cu ajutorul mobilității interne pe care compania o încurajează.
Descrierea companiei
Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.
Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.
-
- 6 Nov. 2024
Operator calculator, office si backoffice, customer service
SC Cassidy Management SRL
Cluj-Napoca600 - 800 EUR net / lună -