ANALIST SERVICII CLIENT
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta minim 3 ani in zona de customer service, facturare/ procesare/ operare comenzi.
Cunoastere aprofundata Microsoft Office (Excell, Word)
Ascultare Activă: înțelegerea mesajului transmis fără a întrerupe interlocutorul, capacitatea de a rămâne calm si de a asculta pentru a intelege, de a gestiona emotiile chiar și în situații stresante sau când se confruntă cu clienți dificili. o Comunicare Verbală: exprimarea ideilor clar și concis, folosind un ton de voce prietenos și profesionist.
Comunicare Scrisă: redactarea de emailuri și mesaje clare, corecte din punct de vedere gramatical.
Abilități de Organizare și Gestionare a Timpului: gestionarea eficienta a sarcinilor multiple și solicitărilor simultane, prioritizarea cererilor (sarcinilor) pentru a asigura răspunsuri și soluționări rapide. •
Atenție la Detalii: observarea și reținerea informațiilor importante care pot face diferența în calitatea serviciului oferit. • Abilități Interpersonale: stabilirea relațiilor pozitive cu clienții și lucrul in echipa, gestionarea conflictelor.
Adaptabilitate: adaptabilitate rapidă la schimbări în politicile companiei, în tehnologie sau în nevoile clienților. • Autodisciplină și Motivație: Capacitatea de a lucra independent și de a-și menține motivația, chiar și în absența unei supervizări constante;
Abilități de Feedback: Capacitatea de a primi și a utiliza feedback-ul pentru a-și îmbunătăți performanța; Competența de a oferi feedback constructiv către clienți și colegi.
Energie si Orientare către rezultate.
Descrierea jobului
• Viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega se va ocupa de intocmirea si urmarirea contractelor de vanzare, asigurandu-se de livrarea ︁︈︁︁︉︁︂︂︁︄︀eficienta si corecta a produselor catre clienti, gestionand si coordonand toate aspetele legate de procesarea comenzilor.
Responsabilitati principale:
• Preluarea și verificarea comenzilor primite de la client prin EMAIL sau CUSTOMER PORTAL, precum si verificarea exactității informațiilor din comenzi, inclusiv detalii despre produse, cantități, prețuri și datele de livrare. • Procesarea corectă și promptă a comenzilor în sistemul informatic din faza de preluare / introducere date, evitand erorile în procesul de livrare si verificarea și asigurarea că plățile pentru comenzile primite sunt corecte și complete (Avans, Termen (verificarea in ERP a scadentelor). • Urmarirea fluxului comenzilor de la faza de confirmare cu clienții, asigurându-se că aceștia sunt informați despre starea comenzilor, precum si monitorizarea statusului comenzilor pentru a se asigura că acestea sunt procesate și livrate la timp. • Intocmirea corecta a contractelor si actelor aditionale.
Descrierea companiei
Elpreco, companie a Grupului CRH, este cel mai mare producător de elemente prefabricate din beton din zona Olteniei, gama de produse Elpreco cuprinzând: sisteme de zidărie şi termoizolaţie din BCA, sisteme de pavaj şi sisteme de prefabricate şi canalizare din beton. Compania deţine o unitate de producţie care acoperă toate cele 4 linii de produse în Craiova şi o unitate de producţie de pavele în localitatea Titu. Misiunea noastra este să oferim oamenilor soluţii de calitate pentru a-şi consolida comunitatea în care traiesc astfel incât să ridicăm nivelul de trai, punand în centrul activităţii noastre omul, de la angajaţi şi parteneri de afaceri, până la beneficiarii finali.
Suntem o companie dinamică, adaptată la nevoile prezente, introducând în procesul de fabricaţie produse noi, moderne, de calitate care corespund exigenţelor clienţilor noştri şi pentru asta, investim în modernizarea şi retehnologizarea capacităţilor de productie şi în pregătirea angaţiilor noştri.