Analist achizitii
Austria Card SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare economice sau tehnice - prezinta avantaj;
- Minim 1 an experienta pe un post similar;
- Cunostinte ︉︌︌︁︊︅︆︈︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎relevante in domeniu aprovizionarii, cunostinte avansate de operare PC (Excel, Word), navigare internet;
- Cunoștințe de bază despre SAP - constituie avantaj;
- Cunoasterea specificului productiei tipografice - constituie avantaj;
- Limba engleza, nivel avansat - cerinta obligatorie;
- Limba germana, nivel conversational- constituie avanta
- Minim 1 an experienta pe un post similar;
- Cunostinte ︉︌︌︁︊︅︆︈︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎relevante in domeniu aprovizionarii, cunostinte avansate de operare PC (Excel, Word), navigare internet;
- Cunoștințe de bază despre SAP - constituie avantaj;
- Cunoasterea specificului productiei tipografice - constituie avantaj;
- Limba engleza, nivel avansat - cerinta obligatorie;
- Limba germana, nivel conversational- constituie avanta
Descrierea jobului
- Evalueaza periodic stocul de produse din programul de gestiune;
- Identifică necesarul de aprovizionare;
- Analizeaza si evalueaza obiectiv ︃︁︄︃︂︃︅︁︀︄︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈ofertele furnizorilor, negociaza termenii contractuali si încheie contracte, in baza Politicii de achizitii a grupului, in limitele stabilite de Conducerea administrativa;
- Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare/ contractul de achizitie/actele aditionale aferente, in conformitate cu procedurile in vigoare;
- Confirma in programul de gestiune orice comanda de aprovizionare/ contract/act aditional, dupa primirea informatiei de la furnizori (interni/externi);
- Analizează piaţa şi sistemul de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor si serviciilor;
- Coopereaza permanent in vederea asigurarii continuitatii procesului si rezolvarii problemelor care apar pe parcursul derularii contractelor preluate atat cu cu sefii de departamente din Romania cat si cu cele din Grup (Austria, Grecia, Polonia, Turcia) precum si cu furnizorii externi.
- Identifică necesarul de aprovizionare;
- Analizeaza si evalueaza obiectiv ︃︁︄︃︂︃︅︁︀︄︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈ofertele furnizorilor, negociaza termenii contractuali si încheie contracte, in baza Politicii de achizitii a grupului, in limitele stabilite de Conducerea administrativa;
- Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare/ contractul de achizitie/actele aditionale aferente, in conformitate cu procedurile in vigoare;
- Confirma in programul de gestiune orice comanda de aprovizionare/ contract/act aditional, dupa primirea informatiei de la furnizori (interni/externi);
- Analizează piaţa şi sistemul de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor si serviciilor;
- Coopereaza permanent in vederea asigurarii continuitatii procesului si rezolvarii problemelor care apar pe parcursul derularii contractelor preluate atat cu cu sefii de departamente din Romania cat si cu cele din Grup (Austria, Grecia, Polonia, Turcia) precum si cu furnizorii externi.
Descrierea companiei
AUSTRIACARD HOLDINGS AG este o companie de tehnologie care se bazează pe peste 130 de ani de experiență și inovație în domeniile managementului informațiilor, tipăririi și comunicațiilor, pentru a oferi clienților experiențe complet impregnate de transparență și securitate. Compania oferă un portofoliu complementar de produse și servicii în soluții de plată, identificare, carduri inteligente, personalizare, digitizare și management securizat al datelor pentru sectorul financiar, guvernamental și general privat, printr-o forță de muncă de 2.500 de persoane la nivel internațional și este listată pe Bursele de Valori din Atena și Viena (ACAG).
Austria Card Romania este una dintre companiile Austriacard Holdings AG care produce și personalizează carduri cu cip, certificată de MasterCard și Visa.
În schimbul excelenței, rezultatelor și entuziasmului dvs., oferim oportunitatea dezvoltării profesionale într-un mediu excelent, șansa de a lucra cu profesioniști într-un domeniu fascinant, dar în continua schimbare si de a ne dezvolta impreuna. Avem nevoie de profesionisti pentru a ne ajuta să rămânem la curent cu provocările și activitățile de zi cu zi, pentru a ne ajuta să fim organizați și să facem mai mult decât facem astăzi!
Facand parte din echipa Austria Card veti beneficia de:
- un mediu de lucru competitiv si dinamic in cadrul unei companii multinationale;
- pachet salarial atractiv;
- bonuri de masa;
- transport decontat
.- masa calda subventionata de societate;
- concediu de odihna in functie de vechimea totala in munca;
Austria Card Romania este una dintre companiile Austriacard Holdings AG care produce și personalizează carduri cu cip, certificată de MasterCard și Visa.
În schimbul excelenței, rezultatelor și entuziasmului dvs., oferim oportunitatea dezvoltării profesionale într-un mediu excelent, șansa de a lucra cu profesioniști într-un domeniu fascinant, dar în continua schimbare si de a ne dezvolta impreuna. Avem nevoie de profesionisti pentru a ne ajuta să rămânem la curent cu provocările și activitățile de zi cu zi, pentru a ne ajuta să fim organizați și să facem mai mult decât facem astăzi!
Facand parte din echipa Austria Card veti beneficia de:
- un mediu de lucru competitiv si dinamic in cadrul unei companii multinationale;
- pachet salarial atractiv;
- bonuri de masa;
- transport decontat
.- masa calda subventionata de societate;
- concediu de odihna in functie de vechimea totala in munca;
Publicat
29 Oct. 2024
Reactualizat
29 Oct. 2024
Expiră
28 Nov. 2024
Joburi similare