AGENT VANZARI
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- are studii superioare tehnice ;
- are disponibilitatea de a se deplasa 80% din timpul de lucru;
- este prompt în ︍luarea deciziilor, deţine abilităţi sporite de persuasiune, comunicare şi negociere;
- disponibilitatea de a-şi desfăşura activitatea în zonele alocate;
- are abilitatea de a acumula detalii tehnice şi de a le transmite potențialilor clienți;
- este ambiţios, dinamic, organizat, responsabil, stabil;
- capacitate de adaptare şi învăţare rapidă;
- permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- prezintă şi promovează produsele comercializate în conformitate cu standardele şi politica comercială a companiei;
- identificarea de noi clienţi şi ︃︁︄︄︉︂︁︆︅︈de noi oportunităţi de creştere a vânzărilor;
- identificarea nevoilor clienţilor, personalizarea şi adaptarea ofertelor la cerinţele şi nevoile acestora;
- monitorizarea pieţei şi propunerea de soluţii pentru optimizarea activităţii;
- crearea, menţinerea şi gestionarea relaţiilor cu clienţii;
- urmărirea planului de vânzări şi indeplinirea obiectivelor stabilite, precum si încasările;
- întocmirea rapoartelor de vânzări, precum şi a altor rapoarte specifice activităţii;
- monitorizează activitatea instalatorilor colaboratori şi analizează informaţiile primite de la aceştia şi oferă soluţii tehnice pentru lucrările mai complicate;
- dezvoltarea permanentă a relaţiei cu instalatorii colaboratori în scopul atingerii obiectivelor de vânzări;
- propunerea către Directorul de vânzări a strategiilor de acordare a discount-urilor specifice fiecărui client în parte.
- Masina de serviciu
- Laptop, telefon
- Portofoliu larg de produse
- Soft gestionare portofoliu client si produse CRM.
- Bonusurile pentru performanta
- Tichete de masa, prime si cadouri de sarbatori, bonus vacanta, evenimente pentru angajati, etc.
- Burse scolare acordate copiilor angajatilor;
- Abonament medical in cadrul unei retele private de sanatate;
Descrierea companiei
Cine suntem?
Distribuitor de echipamente si accesorii pentru instalatii termice, sanitare si sisteme de ventilare-climatizare, cu peste 29 de ani de experienta. Infiintata in 1991, Dolinex, cu sediul principal in Piatra Neamt este una dintre cele mai importante firme avand ca domeniu de activitate comercializarea, proiectarea, montarea si executia lucrarilor de instalatii pentru constructii civile si industriale. Cu peste 60 de furnizori atat din Romania cat si din strainatate, compania noastra si-a consolidat un loc fruntas in domeniul instalatiilor termice si sanitare.
Ce am realizat?
Firma Dolinex include peste 50 de angajati distribuiti in diferite structuri prezente pe teritoriul Romaniei. Ne desfasuram activitatea in sedii moderne cu showroom-uri, depozite, birouri si sali de training cu o suprafata totala de peste 4.500 mp. Din 1991 pana in 2017 am dezvoltat o retea de 5 magazine, 1 depozit si un parteneriat cu peste 600 instalatori.
Misiunea noastră
Să comercializăm produse la un înalt nivel de calitate.
Valorile noastre
Performanta - obiectivul nostru principal este asigurarea unei calitati deosebite a produselor si serviciilor oferite clientilor cu ajutorul personalului calificat si scolarizat periodic.
Inovatie - sustinem si promovam tehnologii si materiale noi si performante din domeniul instalatiilor termice.
Consecventa - urmarim sa devenim “partenerul tau in instalatii“, nu doar un slogan, ci o realitate.
Respect pentru oameni si mediu - adoptam conduite corecte din punct de vedere etic cu respectarea deplina a persoanei si a mediului inconjurator.
Acordăm o mare importanță protecției datelor dumneavoastră personale. Vă rugăm să citiți nota noastră de informare pentru candidați pe care o puteți accesa la adresa https://bit.ly/GDPR_Dolinex pentru a înțelege cum vă gestionăm datele.
Prin aplicarea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare.