Agent Vânzări - Clienți Rezidențiali
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Pentru noi sunt importante:
Colaborarea – credem ca cele mai bune rezultate se obtin impreuna.
Empatia – punem mereu oamenii pe primul loc.
Calitatea – credem in setarea de standarde de excelenta, atat in interactiunea cu clientii nostri, cat si in ceea ce le oferim.
Impactul pozitiv – credem ca putem contribui, prin solutiile oferite, la o lume mai sustenabila.
Ce implică rolul tău în echipa noastră?
- Aplicarea si propunerea de masuri de optimizare a proceselor si procedurilor legate de relatia cu clientii rezidentiali, asigurand cresterea numarului de clienti, fidelizarea acestora si cresterea profiturilor;
- Oferirea de informatii generale si specifice privind serviciul de furnizare;
- Ofertarea clientilor care se prezinta in Centrul de Relatii Clienti, cu produse si servicii specifice;
- Promovarea catre clientii care acceseaza Centrul de Relatii Clienti a canalelor de interactiune on-line (Live Chat, e-mail) ca urmare a derularii programului de digitalizare la nivel de companie;
- Prezentare și promovare gama de produse și servicii destinate clienților rezidențiali;
- Preluarea, verificarea și procesarea documentele prezentate de clienți în vederea încheierii contractelor;
- Modificarea contractelor prin încheierea actelor adiționale ca urmare a solicitărilor clienților;
- Preluarea, înregistrarea și soluționarea reclamațiilor și solicitărilor din partea clienților;
- Întocmirea contractelor de garanție, precum și monitorizarea convențiilor încheiate cu clienții.
Cum îți dai seama că te potrivești?
- Esti o persoană optimistă, entuziastă, energică, amabilă și cu spirit de echipă;
- Ai abilități bune de vânzare, comunicare și relaționare cu clienții;
- Îți dorești să de autoperfecționezi;
- Ai capacitate de analiză și de a identifica rapid soluții pentru nevoile clienților;
- Esti o persoană atentp la detalii.
Ce îți oferim noi?
- Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă;
- Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului;
- Plătești ușor cu tichetele de masă: ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless;
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: ai o asigurare medicală privată;
- Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor;
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: da, ai citit bine, ai o primă de vacanță;
- Punem accent pe dezvoltare: te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Descrierea companiei
PROHUMAN APT
Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, PROHUMAN APT (fost APT Resources & Services) este prezent în avangarda primilor 3 furnizori de servicii complexe de HR din România.
Strategia PROHUMAN APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, Bucuresti; email: office@prohuman.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohumanro.
- 24 Nov. 2024
Reprezentant Vanzari & Call Center B2B - Partener Telekom
Pro Telecom Business S.R.L.
Pitesti, Mioveni, Topoloveni și alte 2 orașe -