-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

AGENT SERVICII CLIENT INBOUND ( LB. MAGHIARA)

NETWORK CONTACTS.RO
10 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca esti o persoana comunicativa, iti place sa vorbesti la telefon si vrei sa ajuti oamenii, te asteptam in echipa ︎︎︊︁︂︀︁︉​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎noastra!

Cautam 10 consultanti telefonici ( Agent Servicii Client) in limba maghiara pentru Clientul nostru.

Cerințe:
  • Cunoaștere excelentă a limbii române si a limbii maghiare;
  • Bune cunostinte in folosirea calculatorului;
  • Bune abilități relaționale;
  • Persoana pozitiva cu inclinatii ︁︀​︈︈​︈︈​︁︈︉spre atingerea obiectivelor;
  • Predispoziție puternică de a lucra în echipă;
  • Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelor.

Descrierea jobului

Departamentul de Inbound serviciu clienti (front office) va gestiona urmatoarele activitati:
  • Preluarea si tratarea apelurilor primite din partea clientilor;
  • ︁︈​︁︉︀​︁︅︃​︇︇
  • Oferirea ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀de informatii si solutii, in functie de tipul solicitarii;
  • Promovarea si vanzarea de servicii catre client;
  • Corectarea si completarea bazei de date;

Beneficii:
  • Salariu fix, Tichete de masa;
  • Bonus de performanta;
  • Curs de formare inițială privind aspectele tehnice ale proiectelor/servicilor, fundamentele comunicării si managementul clienților;
  • Oportunități de avansare în cadrul companiei;
  • Asigurare medicala (Regina Maria).

Descrierea companiei

Network Contacts Romania este o companie subsidiara a Network Contacts, unul dintre principalii jucatori italieni din sectorul Business Process Outsourcing (BPO), Information Technology Outsourcing (ITO) si in dezvoltarea de tehnologii software inovatoare pentru urmatoarele piete: Telecomunicatii, Banci, Finanțe, Industrie și Energie.
În domeniul contact center, proiectăm, construim și gestionăm sisteme și soluții dedicate asistenței clienților, răspunzând nevoilor specifice ale acestora. Oferim servicii de consultanță legate de Customer Care, Customer journey si Customer Mapping, sprijinindu-ne clienții să stabilească o interacțiune pozitivă și eficientă cu utilizatorii finali, înțelegand și anticipand nevoilor acestora și oferindu-le o fluidă și plăcută Customer Experience.
pentru detalii contactati-ne la:
Publicat 31 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 30 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.