-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Agent call center colectare creante

Axfina Romania S.R.L.
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Locatie: Piata Sudului

Cerinte:
  • Absolvent studii medii sau superioare
  • Abilitati excelente de comunicare
  • Experienta in call center – ︆︄︅︃︎︈️︍​︅︄︂︊​︁︁︎︌​︉︆︄︂​︉︎︉︎︂︉︎︀️︊️︂︆︄︅︃︎︈️︍​︅︄︂︊​︁︁︎︌​︉︆︄︂​︉︎︉︎︂︉︎︀️︊️︂minim 1 an
  • Experienta in colectare de creante reprezinta un avantaj
  • Abilitati foarte bune de organizare (gestionarea timpului si fixarea prioritatiilor)
  • Abilitati de relationare cu oamenii
  • Capacitate de observatie si analiza comportamentala
  • Persoane cu incredere in sine si atitudine pozitiva

Descrierea jobului

Responsibilitati:
  • Comunica telefonic cu clientii (inbound si outbound)
  • Negociaza cu clientii si gestioneaza obiectiile acestora
  • Dezvolta relatiile cu clientii ︃​︁︄︁​︇​︁︆︅︁︃​︇︉​︂︄︅​︉︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄si realizeaza servicii de asistenta a acestora
  • Evita utilizarea factorilor care afecteaza negativ comunicarea
  • Utilizeaza tehnici de ascultare activa si feed-back
  • Utilizeaza programe informatice

Beneficii:
  • Salariu net: 3000 lei
  • Bonus trimestrial in functie de performanta
  • Tickete de masa 30 lei/zi
  • Asigurare medicala
  • Decont abonament transport
  • Program de lucru: de luni pana vineri, in doua ture: 08:30 – 17:15 si 11:15 – 20:00

Descrierea companiei

AxFina România, parte a AxFina Holding, oferă o platformă de gestionare a creanțelor, folosind principiul digital-first.

Publicat 26 Nov. 2024 Reactualizat 26 Nov. 2024 Expiră 26 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.