-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Ag.Vanzari D2D Campina/Targoviste/Tulcea/Tecuci/Mioveni

NextGen Communications
6 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.

Peste 6 luni de ︌︍︂︁︋︃︊︄​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎experiență în Vânzări
Cunoaşterea regulilor gramaticii limbii române.
Cunoştinţe tehnice generale despre domeniul companiei, cunoştinţe despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.
Bune cunoştinţe de operare PC-pachetul MS Office
_____
Facilitati de exprimare verbala si scrisa.
Abilitati de comunicare si negociere.
Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza.
Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora.
Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii.
Capacitate de focalizare pe detalii.
Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor.
Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca.
Rezistenta la lucru in conditii de stres.
Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos.
Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt.

Descrierea jobului

Crearea, menţinerea şi creşterea portofoliului de clienţi şi a valorii abonamentelor contractate, prin interacţiunea directă cu aceştia (telefonic, pe teren ︁︈​︁︉︁​︉︇​︂︂︉︁︀​︈︈​︈︈​︁︈︄sau în sediile companiei);
Oferirea suportului pentru soluţionarea problemelor contractuale precum şi promovarea ofertelor comerciale ale Companiei.

Realizarea targetului lunar şi a numărului de discuţii de vânzare pe zi. Respectarea routingului.
Oferă şi vinde clientului pachetul cel mai adecvat de produse şi servicii ale companiei, cu scopul de a satisface în mod optim nevoile acestuia precum şi de a creşte veniturile companiei.
Monitorizează situaţia clienţilor proprii, pentru a se asigura că acestora le- au fost instalate serviciile contractate.
Dezvolta o bună relaţie de lucru cu clienţii, păstrând permanent legătura cu aceştia pentru a găsi oportunităţi de creştere a vânzărilor.
Întocmeşte evidenta zilnică şi raportează către coordonatorul de vânzări fişele de cerere servicii, chestionarele şi formularele de feed-back efectuate.
Promovează imaginea Companiei păstrând o ţinută adecvată, prin discurs profesionist şi atitudinea orientată spre client.
Participa la programe de pregătire şi perfecţionare oferite de companie şi pune în practică cunoştinţele însuşite.
Publicat 31 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 30 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.