Achizitor Marca Proprie
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Ești absolvent de studii superioare;
- Ai experiență de minim 3 ani în achizitii FMCG;
- Cunoști piața de produse alimentare, dar și a particularităților acesteia;
- Ai abilități foarte bune de analiză, bugetare, comunicare, negociere;
- Esti organizat, integru, responsabil;
- Cunosti si stii sa interpretezi Nielsen si GFK;
- Esti pro-activ si intelegi dinamica business-ului de retail;
- Ai abilități de planificare și prioritizare pentru atingerea termenelor limită;
- Esti vorbitor de limba engleza;
- Ai permis de conducere categoria B;
- Cunoști principiile concurențiale si legislatia comerciala;
Descrierea jobului
- Negociezi contracte de furnizare marfă în concordanță cu strategia comercială a companiei și să urmărești ︁︈︂︂︆︉︃︂︂întotdeauna atingerea obiectivelor stabilite intern;
- Răspunzi pentru calitatea negocierii contractelor de marfă, cu furnizorii;
- Identifici, evaluezi și selectezi potențiali noi furnizori;
- Dezvolți strategia de achizitie a categoriilor gestionate, analizezi și optimizezi constant portofoliul;
- Planifici promoțiile și le gestionezi;
- Comunicare intra si interdepartamentala;
- Extragi, interpretezi si analizezi situatii din sistem;
- Introduci si gestionezi informatii in sistem;
- Stabilești relații optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale.
Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajați sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiezi de:
• tichete de masă acordate sub forma de card;
• tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
• asigurare medicală privată;
• acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
• zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu crește în funcție de vechimea în companie;
• zi liberă plătită de ziua ta de naștere;
...si multe altele!
Ne poți transmite aplicația, folosind dispozitivele electronice din cadrul magazinelor, accesând pagina de cariere https://cariere.penny.ro/ sau la adresa de e-mail: job@penny.ro.
Descrierea companiei
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
>300 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) >5500 de angajați Sediul central al companiei, din Ștefăneștii de Jos
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate" [https://www.penny.ro/pagina/confidentialitate]