Responsabil proces clienti
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte&abilitati
- Cel mai calificat candidat pentru acest rol va avea experiență de asistență într-un mediu de servicii pentru clienți.
- Un nivel de productivitate de înaltă calitate într-un mediu cu ritm rapid este o necesitate.
- Lucru independent, precum și într-un mediu colaborativ.
- Orientat catre client
- Abilitati de comunicare – scris, verbal si de prezentare
- Planificare, calendar și organizare
- Evaluarea si rezolvarea problemelor
- Colectarea și monitorizarea informațiilor
- Atentie la detalii si acuratete
- Flexibilitate si adaptabilitate
- De preferat diplomă de licență
Descrierea jobului
-Sa priei solicitarile de la clienti si sa imparti catre colaboratori tichetele de lucru (HVAC, ︁︈︁︁︉︁︄︂︂︁︀SEMNALISTICA,VANDALIZARI)
-Sa propui variante de rezolvare prin furnizori;
-Sa lansezi oferte;
-Sa faci follow up pe executie;
-Sa urmaresti zona de decontare, facturare etc si asigurarea de suport in procesul de facturare catre client;
-Sa urmaresti listele de preturi si sa faci comenzi;
-Sa mentii constant relatiile cu furnizorii si clientii
-Sa pregatesti raporte si planificari
-Sa facilitezi apelurile si intalnirile;
-Sa asisti la comunicarea si documentarea proiectului
Beneficii extrasalariale:
Tichete de masa
Abonament medical
Sala de sport la birou
Decont transport
Program 9-17:30, locatie: timpuri noi, Bucuresti
Descrierea companiei
Cu o experiență de peste 12 ani în domeniul mentenanței tehnice și al construcțiilor civile, Mtehnic este cea mai bună soluție pentru dumneavoastră la nivel național ce oferă servicii complete de reparații și întreținere ale instalațiilor electrice, sanitare, frigo și HVAC. Mai mult decât atât, executăm și lucrări civile de amenajări interioare și exterioare, mobilier și feronerie, signalistică interioară și exterioară, toate aceste segmente fiind executate cu echipele proprii de mentenanță.
În cei peste 12 ani de activitate am reușit să efectuăm cu succes peste 20.000 de intervenții la nivel național, iar acest rezultat ne-a poziționat în topul companiilor de profil. Toate aceste rezultate nu puteau fi obtinuțe fără implicarea și seriozitatea tehnicienilor noștri calificați, ce au o medie de experiență de 10 ani în domeniul de activitate.
- 12 Nov. 2024
Consultant Tehnic Junior Analiza Calitate Dep. Post Vanzare
Augsburg International Impex s.r.l.
București, Ilfov - 26 Nov. 2024
Operator Back Office - Salariu 3400 RON - 4000 RON NET Zona Pod Baneasa
SC FLI INSTAL SERVICE SRL
București, Ilfov3400 - 4000 RON net / lună