Manager Proiecte Sociale - Fonduri Nerambursabile
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Suntem în căutarea unui Manager Proiecte Sociale cu o experiență de minim 3 ani, care să coordoneze implementarea proiectelor finanțate prin fonduri nerambursabile. Vei lucra în cadrul programelor de finanțare nerambursabile și alte fonduri publice, contribuind la dezvoltarea și succesul acestora.
Ești omul potrivit dacă ai:
- Studii superioare in una sau mai multe domenii, cum ar fi: psihologie, asistenta sociala, comert, finante, informatica, stiinte politice, drept, marketing.
- Experiență demonstrată în managementul proiectelor finanțate prin fonduri nerambursabile de minim 3 ani;
- Cunoștințe avansate privind procesele de finanțare, inclusiv elaborarea cererilor, achiziții și utilizarea platformelor de management (MySMIS, FDSC, etc.);
- Abilități excelente de planificare, coordonare și monitorizare a echipelor;
- Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan, respectând termenele și obiectivele stabilite;
- Competențe comunicare și leadership.
Descrierea jobului
- Coordonezi activitățile de implementare a proiectelor, supervizând echipele de lucru, consultanții și colaboratorii implicați;
- Dezvolți și menții ︁︈︁︁︆︂︃︅︉relații de colaborare de lungă durată cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii;
- Planifici, organizezi, coordonezi și supraveghezi implementarea proiectelor finanțate prin fonduri nerambursabile;
- Asiguri alocarea eficientă a resurselor operaționale, colaborând îndeaproape cu echipa de implementare;
- Oferi sprijin în derularea procedurilor de achiziții și în pregătirea documentațiilor pentru acte adiționale;
- Asiguri managementul contractelor de finanțare și gestionezi proiectele în platformele specializate (MySMIS, FDSC, CERV sau alte aplicații);
- Redactezi rapoarte de progres, rapoarte financiare și alte documente necesare monitorizării și evaluării proiectelor;
- Coordonezi întocmirea cererilor de rambursare și plată, facilitând comunicarea între departamentele relevante (financiar, resurse umane, etc.);
- Verifici și monitorizezi activitatea echipei și a partenerilor, evaluând rezultatele implementării conform graficului de activități aprobat;
- Monitorizezi îndeplinirea obligațiilor de informare și publicitate în cadrul proiectelor, conform cerințelor contractelor de finanțare;
- Gestionezi riscurile și rezolvi problemele care apar în timpul implementării proiectelor, oferind soluții adecvate;
- Menții o colaborare eficientă cu partenerii și autoritățile implicate;
- Asiguri respectarea termenelor, standardelor și reglementărilor legale pentru toate proiectele aflate în derulare.
- Oportunitatea de a lucra într-o organizație cu un impact social real.
- O echipă dedicată și pasionată de ceea ce face.
- Muncă hibrid.
- Posibilități de dezvoltare profesională și personală.
Descrierea companiei
Asociația Help Autism este astăzi cea mai mare organizație dedicată cauzei din România. Misiunea noastră a început în 2010 cu doar câțiva copii și am ajuns să susținem peste 3200 de copii și adolescenți diagnosticați cu TSA -Tulburare de Spectru Autist în programe de terapie, în centre și la domiciliu. De la terapie specifică la programe de integrare școlară, de la sprijin pentru părinți la campanii de conștientizare, advocacy, Help Autism caută să ofere constant un spectru de soluții pentru copiii și tinerii cu autism și familiile lor.
Help Autism sprijină instituțiile publice pentru a crește calitatea serviciilor oferite de acestea prin cele 6 parteneriate public-private - cu Direcțiile de Asistență Socială și Protecția Copilului din București, Suceava, Drobeta Turnu-Severin, Dâmbovița - și la domiciliu, desfășoară cursuri de formare în terapie ABA, cursuri gratuite pentru informarea cadrelor didactice, workshop-uri și ședințe de consiliere pentru părinți și este co-organizator al Conferinței Internaționale ABA - știința care stă la baza terapiilor de recuperare în autism.
Conform Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR), dorim să vă informăm cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare și selecție pentru posturile disponibile.
Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră vor fi utilizate în exclusivitate în scopul desfășurării procesului de recrutare și selecție pentru postul la care aplicați.
Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal se va realiza pe baza consimțământului dumneavoastră explicit, acordat prin trimiterea formularelor de candidatură sau CV-urilor.
Datele cu caracter personal vor fi păstrate doar pe perioada necesară desfășurării procesului de recrutare și selecție și vor fi eliminate ulterior în conformitate cu politica noastră internă.
Pentru orice întrebări sau solicitări referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la adresa de email dpo@helpautism.ro.
-
- 28 Nov. 2024
CONSULTANT FONDURI EUROPENE
UNLOCK BUSINESS CONSULTING
București, Brasov, Cluj-Napoca și alte 2 orașe -