FUNCȚIONAR TEHNIC CENTRU Timiș (perioada determinată)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Candidatul Ideal
- Educaţia necesară: Studii medii sau superioare;
- Experienţă în domeniu: Minim 1 an;
- Cunoştinte legislaţie: reglementari în domeniu;
- Cunoștințe IT: Deprinderi ︃︁︃︈︁︇︀︆︇utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), SAP, CHARISMA, WFM ș.a
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Preia corespondența scrisă sau electronică și o distribuie destinatarilor și asigură serviciul de curierat;
- Preia numărul de înregistrare OSD și îl transmite echipelor din Centru;
- Desfășoară procesul de preluare, prelucrare și inregistrare a fișelor, asigurând astfel activitățile de:
- Verificarea corectitudinii numărului de fișe predate cu cel raportat;
- Sortarea fișelor și separarea copiilor pentru predare către OR- DelGaz Grid;
- Generarea raportului cu fișe efectuate pe tabletă și prelucrarea acestuia în centralizatorul de înregistrare fișe;
- Înregistrarea fișelor în raportul centralizator, cu menționarea tipului de serviciu executat pe fișa înregistrată și valoarea serviciului;
- Generarea borderourilor pe zile pentru predare fișe către DelGaz Grid si transmiterea acestora către adresa de contact a distribuitorului;
- Completarea PV-ului de predare fișe și transmiterea către management;
- Preia fișele de intervenții pentru prestările de servicii din cadrul abonamentelor E.ON Servexpress și E.ON Life, le centralizează, le grupează după tip și perioadă, înregistrează în pontaje numărul de ore suplimentare realizate în perioada de consemn;
- Arhivarea documentelor rezultate în urma activităților de Intervenții CT/COOL/ELECTRICITATE; execuții revizii/verificări/VTP; PIF/Contracte Life și Cool; igienizări.
- Asigura arhivarea electronică a fișelor de intervenție generală și introduce datele în fișierele specifice activității, în vederea monitorizării pieselor montate, a gestionarii fișelor solicitate pentru răspunsuri la reclamații, a verificării volumului numeric pentru expedierile prin curierat în vederea operării și întocmirii rapoartelor lunare privind numărul de intervenții efectuate.
- Asigură suport administrativ și logistic pentru Șeful de Centru;
- Monitorizează zilnic, până la ora 11,00 completarea orei de începere a lucrului și ora de sfârșit a lucrului pentru ziua precedentă, verifică pontajele și le validează, obține semnăturile necesare pentru personalul din aria de responsabilitate de la persoanele cu drept de semnătură;
- Asigură suport privind derularea procesului de angajare, primește documentația de la viitorul angajat, verifică documentația și o transmite la Resurse Umane;
- Completează notele de consemn, obține aprobarea Șefilor de Centru și le transmite la închiderea de lună către Resurse Umane;
- Completează și transmite graficul de consemn în concordanță cu pontajul la închiderea de luna către Resurse Umane;
- Utilizează aplicația WFM pentru crearea noilor locuri de consum, a noilor parteneri, modificare date partener și alocări pe tablete după preluarea solicitărilor de la echipele din teren a clienților cu servicii scadente;
- Utilizează aplicația NETGAS pentru introducerea contractelor servexpress preluate de la Șeful de Centru , verifică corectitudinea datelor și finalizează conformitatea, apoi le scanează originalele si le arhivează;
- Preia, operează și arhivează contractele servexpress denunțate, respectându-se procedura stabilită de către companie;
- Preia apelurile telefonice ale abonaților, în vederea programării pentru executare serviciu de revizie, verificare IU si/sau VTP.
- Asigură suport Departamentului SSM, prin preluarea/distribuția/ evidența echipamentelor SSM, completarea fișelor SSM;
Ce îţi oferim noi
- Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru.
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.
E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor și https://www.eon.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri.
Descrierea companiei
E.ON Asist Complet S.A. este o companie membră a grupului E.ON România, care oferă servicii complete pentru confortul tău și al casei tale. Prioritatea și misiunea noastră este siguranţa clienților și a angajaților, dar și identificarea cât mai rapidă a soluțiilor care să satisfacă nevoile clientului. Astfel oferim cele mai mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz si montare de sisteme de siguranță pe instalația de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, dar și montarea de centrale termice și sisteme de aer condiționat.
Astăzi, peste 700 de angajați din Echipa E.ON Asist Complet, sunt constant activi pentru dezvoltarea constanta de soluții energetice și servicii de calitate, pentru o comunitate de peste 1 milion de clienți.
Cu fiecare alegere mică avem grijă de casa noastră mai mare. Astfel noi îți aducem soluții inovatoare de energie, totul din zona ta de confort, prin instalarea de pompe de caldură și panouri fotovoltaice.
Alege un viitor nelimitat de verde.