Asistent Administrativ Departament Achizitii
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate
- Cunostinte avansate de MS Office (Excel, Word);
- Excelente abilitati dе comunicare și dе prioritizare a activităților
- Atentie sporita la detalii, persoana analitica, meticuloasa;
- Capacitatea dе a gestiona si a participa la mai multe proiecte cu derulare simultana;
- Rapiditate în gândire și acțiune, capacitate dе analiză și sinteză a informațiilor
- Experienta in departamentul achizitii in industria dе retail – constituie avantaj
- Bune cunostinte dе limba engleza.
Descrierea jobului
- acorda suport in gestionarea tuturor activitatilor administrative in cadrul departamentului de achizitii
- pregatire formulare de listare
- modificare si implementare ︅︂︁︅︁︃︆︂︂︃date in sistem
- completare date in fisierele de lucru
- intocmire si arhivare contracte
- in contact cu reprezentantii furnizorilor, colegii de magazine, colegii din departamentul administrativ si contabilitate pentru solutionarea eventualelor situatii aparute in activitate
- in contact cu reprezentantii agentiilor de publicitate pentru solutionarea eventualelor probleme aparute in pregatirea leafletului
- Introducerea si monitorizarea datelor in legatura cu activitatea de achizitii in sistemul de gestiune a marfii
- Mediu de lucru plăcut si salariu motivant
- Tichete de masa
- Oportunitati de dezvoltare
- Pachet medical
- Alte beneficii materiale incluse in Contractul Colectiv de Munca
Descrierea companiei
REMARKT MAGAZINE operează pe piața de vest a României cu două magazine de tradiție în format hipermarket in Oradea si Arad si incepand cu anul 2018 compania a intrat și în zona formatelor mai mici, de proximitate, deschizând o retea de mini-marketuri în Oradea si Arad, cu un format nou si inovativ. Echipa REMARKT MAGAZINE numară aproximativ 540 de oameni deosebit de competenți și de bine pregătiți, cele două divizii oferind posibilități de dezvoltare profesională și de pregătire în domeniul comerțului.
Sediul companiei se afla in Bucuresti de unde se asigura tot suportul necesar de care ar putea avea nevoie reteaua operationala pentru a asigura dezvoltarea constanta a companiei si pentru a atinge obiectivele de performanta.