Agent Call Center - Retentie
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Abilitati de comunicare, capacitate de relationare interumana, atitudine pozitiva, orientata catre succes si catre respectarea termenelor limita;
- Abilitati de gandire analitica, persoana organizata, metodica;
- Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa;
- Experienta intr-un Call Center (telesales, retentie, asistenta clienti, recuperare debite);
- Cunostinte de utilizare PC si pachetul Microsoft Office;
- Excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Motivat(a) de cresterea venitului, in functie de rezultatele obtinute si de atingerea obiectivului privind rata de succes;
- Limba engleza: nivel mediu/avansat, este un plus;
- Studii medii/superioare finalizate;
Descrierea jobului
- Vei contacta clientii care isi declara intentia de a rezilia contractul de servicii, cu scopul de a-i pastra in ︃︁︄︂︉︈︆︀portofoliu, tinand cont de normele etice si procedurile Bancii;
- Vei consulta informatiile disponibile si vei cunoaste in detaliu produsele si serviciile Bancii, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
- In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitarii de reziliere si vei propune cele mai bune solutii pentru a pastra clientii in retea;
- Vei desfasura activitati de retentie si de fidelizare a clientilor folosind mijloacele de comunicare specifice activitatii de Call Center;
- Vei furniza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei;
- Vei pastra o legatura permanenta cu departamentele ce se ocupa de solutionarea reclamatiilor si solicitarilor clientilor;
- Vei raspunde de indeplinirea in bune conditii si la termen a obiectivelor privind numarul de apeluri efectuate, precum si de indeplinirea obiectivelor de vanzari si retentie.
- Salariu atractiv;
- Bonusuri in functie de performanta;
- Tichete de masa;
- Abonament medical la o clinica privata;
- Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca;
- Posibilitati reale de formare si dezvoltare profesionala;
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic;
- Training specializat.
Descrierea companiei
Apreciem experienţa şi expertiza. Alături de dinamism şi diversitate, experienţa acumulată a fost şi va fi întotdeauna piatra de temelie a calităţii serviciilor oferite.
Cu pasiunea si energia noastră, suntem agili în a răspunde provocărilor şi schimbărilor. Atitudinea noastră – „noi putem (can do)” – ne permite să ne concentrăm pe oferirea de soluţii şi îndeplinirea asteptărilor tuturor părţilor interesate.
Promovăm diversitatea ca unul dintre aspectele de bază ale culturii noastre corporative. Fondul diversificat şi prezenţa grupului în diferite regiuni ne permit să avem o viziune de ansamblu din multiple perspective, să gândim „out of the box” şi să fim creativi.
Prezenţi pe piaţa financiar-bancară încă din anul 1993, sub titulatura Banca de Credit Industrial şi Comercial, din 2000 Finansbank, am devenit Credit Europe Bank în 2007. Am crescut, ne-am dezvoltat şi indiferent de numele nostru am avut o singură misiune: să oferim cele mai potrivite produse şi servicii bancare, cât mai adaptate nevoilor clienților noștri. Suntem experţi în anumite pieţe şi pentru anumite produse. Fie că a fost vorba de IMM-uri, de mari companii sau de clienţi persoane fizice, am pus în sprijinul acestui obiectiv noi modele de banking, tehnologii în premieră precum şi dorinţa de a fi de ajutor, de a rămâne aproape de clienții noștri şi de afacerile lor. Cu expertiza noastră, oferim soluţii personalizate pentru a satisface nevoile clienţilor nostri.
Ca parte a grupului financiar olandez Credit Europe NV, dorim să punem la dispoziţie experienţă, competenţă si inovaţie - pentru că adevărata recunoaştere a valorii produselor şi serviciilor pe care le oferim este dată de cei care le utilizează.
O recunoaştere de care se bucură din plin şi CardAvantaj, un nume cu o semnificație specială pentru noi. În urmă cu 19 ani acest brand aducea, pentru prima dată în România, un instrument de plată în rate cu zero dobândă, uşor de înţeles, uşor de utilizat. De la introducerea sa pe piaţă, CardAvantaj şi-a făcut peste 300.000 de prieteni, clienţi care l-au utilizat cu folos, găsind cele mai potrivite soluţii în cadrul unei reţele proprii de câteva mii de comercianţi - cea mai dezvoltată din România. În tot acest timp CardAvantaj s-a străduit să fie la înălţimea dorinţelor lor, venind tot timpul cu funcţiuni şi beneficii inovatoare.