logo200.png   Specialist achiziții
 
Sediu central Bacău
   
 
Suntem mereu în căutarea unor profesionişti talentați cu experienţă în domeniu, care să fie parte activă în procesul de dezvoltare rapidă a companiei noastre și care doresc să evolueze din punct de vedere profesional.
   
 
Post: Specialist achiziții
Locaţia: Bacău
Tip JOB: Full Time
 
 
Ai studii superioare tehnice și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției sau vânzărilor de echipamente IT&C, securitate, networking, electronice sau similar, cunoștințe bune de operare PC, abilități de negociere, comunicare și foarte bun cunoscător a limbi engleze? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilitățile pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.
*Este necesar să ai domiciliu în Bacău sau disponibilitate la relocare.
 
Responsabilități
  • Realizezi analize de piață și vânzări;
  • Analizezi stocurile și iei decizii cu privire la intocminrea necesarelor de aprovizionare;
  • Negociezi cu furnizori externi și interni;
  • Gestionezi relația cu depozitele regionale și showroom-urile din tară cu privire produsele pe care le gestionezi;
  • Realizezi proceduri de lucru și te asiguri că produsele gestionate sunt în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Participi la prezentări, traininguri sau evenimente corporate alături de reprezentanții producătorilor, în țară și străinătate. Disponibilitate la deplasări interne și externe, atât în tări din spatiu european cât și tări din afara UE.
Oportunităţi şi beneficii
  • Vei lucra în cadrul unei companii aflată în dezvoltare unde alături de o echipă cu experienţă vei interacționa cu partenerii noștri care activează într-un domeniu profesional bazat pe cele mai noi tehnologii la nivel global;
  • Mediu de lucru profesional şi prietenos;
  • Acces constant la informații noi, traininguri si workshop-uri de specialitate;
  • Posibilitate de avansare;
 
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
 
 
www.telesystem.ro facebook facebook facebook